Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan de Breezers gezeten tijdens je vakantie, de_boswachter?
Lees hier eens wat de gemiddelde vent er van denkt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef Logician het volgende:
Ik zou dan liever hebben dat die kerel zou afbellen, ik vind het nogal lullig om wel te gaan als je zo over iemand praat/denkt... wees dan een vent en zeg dr gewoon wat je hier neerzet.
Toch bang om haar 'per ongeluk' een cleveland steamer te geven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Is wel zo dat ik niks te verliezen heb. Ik ga dan ook wel, alleen heb ik er weinig vertrouwen in.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:14 schreef r2dGeert het volgende:
Je moet haar de kans niet geven zoiets uit te spreken. Zodra ze haar mond open doet druk je gewoon je dampende, kloppende lid in haar gezicht. [ afbeelding ]
Zegt dat wat over het niveau van de gemiddelde vent hier of over jou? Ik mag hopen dat laatste, please laat me in die illusie....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees hier eens wat de gemiddelde vent er van denkt...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BWHAHAHA, TS BLIJFT ALTIJD ALLEEN
TS HEEFT VROEGER BIJ NEDERLANDS GESPIJBELD!!!!!1!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
schat, ik heb langer samen gewoont dan dat jij van sex af weet. stel je niet aan.
En jij kan niet meer inhoudelijk reageren, wie heeft er nou de discussie 'gewonnen'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
TS HEEFT VROEGER BIJ NEDERLANDS GESPIJBELD!!!!!1!!!
Nee juist niet, muts.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Reageerde ik inhoudelijk?![]()
Oke, prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |