dat zij een koe isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze zegt je als een boer te zien, zeg jij gewoon
En derna in zijn achteruit.. NOG UN KEER LOLLLLL!!! HAHAHAHA!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze zegt je als een boer te zien, zeg jij gewoon daar geen enkel probleem mee te hebben daar je zelf ook het resultaat bent van incestueuze geslachtsgemeenschap.
Humorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:24 schreef deepart het volgende:
[..]
En derna in zijn achteruit.. NOG UN KEER LOLLLLL!!! HAHAHAHA!!!!!
Johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:24 schreef deepart het volgende:
[..]
En derna in zijn achteruit.. NOG UN KEER LOLLLLL!!! HAHAHAHA!!!!!
Scherp!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
Jij vindt haar geen relatiepotentie hebben, maar neemt het haar bij voorbaat al kwalijk als ze datzelfde over jou denkt?
Ik zie geen link tussen boeren en incest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze zegt je als een boer te zien, zeg jij gewoon daar geen enkel probleem mee te hebben daar je zelf ook het resultaat bent van incestueuze geslachtsgemeenschap.
Misschien ligt het aan je browser.. Welke gebruik je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie geen link tussen boeren en incest?.
Haha?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je browser.. Welke gebruik je?
![]()
Nee. Die was niet grappig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je browser.. Welke gebruik je?
![]()
Zegt iemand die elke 'ij' als 'y' schrijftquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahaha. Mensen die de ik-zie-je-meer-als-een-broer opmerking krygen zijn duidelyk gay en niet mannelyk genoeg. Neem haar mee na de bios vnvnd en zaag de bodem uit de popcorn. Dat zal dr leren, de hoer.
Aan de Breezers gezeten tijdens je vakantie, de_boswachter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahaha. Mensen die de ik-zie-je-meer-als-een-broer opmerking krygen zijn duidelyk gay en niet mannelyk genoeg. Neem haar mee na de bios vnvnd en zaag de bodem uit de popcorn. Dat zal dr leren, de hoer.
En maak een gaatje in haar ijsthee flesjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Had ie maar aan de accuzuur gezeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan de Breezers gezeten tijdens je vakantie, de_boswachter?
Where is de love jordy?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had ie maar aan de accuzuur gezeten.
En dat is modquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
gaij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zegt iemand die elke 'ij' als 'y' schrijftKanker retard.
Is wel zo dat ik niks te verliezen heb. Ik ga dan ook wel, alleen heb ik er weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Devlinsect het volgende:
Wat heb je te verliezen als je neit gaaT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |