Goedemorgen, een bod van 25 euro is wat laag, maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt! Waar kan ik ze ophalen want de post word weer een hoop gedoe denk ik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
mogguh
Dank dat je het daarmee eens bentquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:06 schreef Vuurbestendig het volgende:
[..]
Goedemorgen, een bod van 25 euro is wat laag, maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt! Waar kan ik ze ophalen want de post word weer een hoop gedoe denk ik?
Dat is jammer genoeg een eindje uit de buurt, maar denk je dat je het voor 40 euro kunt doen inclusief de verzending?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dank dat je het daarmee eens bent
Voor wat betreft ophalen: Dat kan in Dordrecht / Rijswijk / Den Haag (of Lisse).
Mocht het onder de 10kg blijven dan is opsturen ook niet zo'n probleem. Groter probleem is het verpakken
PM me maar ffquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:11 schreef Vuurbestendig het volgende:
[..]
Dat is jammer genoeg een eindje uit de buurt, maar denk je dat je het voor 40 euro kunt doen inclusief de verzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |