Jawel vrinden en collaegae, weer een topique van uw aller vrind Patrique Perenzout!
Ik was gister, zoals elke avond, te vinden in mijn stamkroeg "Den Bruijne Aenjer". Hier was ik aan het genieten was van een lekker glaasje jonge jenever, tezamen met mijn collaegae van de universiteit en mijn vrinden van de postduivenvereniging.
Na enkele borrels verorberd te hebben viel mijn oog op een appetijtelijke jongedame van een jaar of 45. Ik zeg het u, wonderschoon was ze! Na mijzelf aan haar voorgesteld te hebben, heb ik gezellig met haar gepraat over interessante onderwerpen zoals het ontstaan van zwarte gaten in het heelal en de moleculaire samenstelling van verschillende Noord-Amerikaanse houtsoorten.
Van het een kwam het ander, en jawel vrinden, ik mocht mijn trofee mee naar huis nemen voor een stevig potje lichamelijke interactie!
Na de daad heb ik nog even lekker een pijp gerookt, en ben ik van mijn nachtrust gaan genieten.
Echter werd ik vanochtend wakker, en bleek mijn portefeuille vermist te zijn, tezamen met mijn trofee van gisteravond.
Heeft iemand mijn trofee, en mijn portefeuille misschien gezien?
Hieronder heb ik visuele weergaven van de 2 objecten geplaats:
![]()