Inhoudsloze autisctische kutuser. Ban.quote:
1. Koptelefoon werkt eens per 4 dagen. En dan niet langer dan een paar minuten omdat ie dan weer ergens door is afgeleid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef McFearless het volgende:
1. Koptelefoon?
2. Mag het geluid wat zachter?
Als dit niet helpt..
3. Je broertje koud maken.
Fijn dat jij trots bent dat je in een doos woont.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef L.Denninger het volgende:
verkapt "ik woon in een huis" topic
Kudos voor je muzieksmaakquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1185760/1/25#60755485]
DISCO DISCO GOOD GOOD-muziek luisteren.
Hoe?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef memrtn het volgende:
[..]
Inhoudsloze autisctische kutuser. Ban.
Juup mag blij zijn dat ie m'n voeten vandaag niet hoeft te kussen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:31 schreef memrtn het volgende:
[..]
Smeek Juup maar om vergiffenis of iets dergelijks.
Ik hoor mijn broertje niet op te voeden, slechts regelmatig een corrigerende tik voor de ditjes/datjes. Over autisme gesproken. Overigens is er geen sprake van autisme in mijn geval. Wellicht dat je blind bent voor zelfreflectie? Mijn creativiteit is in de vakantie altijd al gedaald tot een dieptepunt. Daarom is het ook een vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Wat de neuk heb jij met autistisch ? Hebben ze dat bij jou geconstateerd of wat ?
Als je dan zelf niet tof genoeg bent om je broertje onder de duim te krijgen hou de eer dan aan je zelf en doe dan ZELF een koptelefoon op. KAN JE NOU NIETS ZELF BEDENKEN ?
ZoNOOOHS! Maar ik trotseer de gevaren van een modje heur.quote:
Het topic was al verneukt begonnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Topique is echt verneukt.
Hij is toch pas de eerste die denkt dat dit topic veneukt is ? Jij leest wat je wil lezen, en herhaalt telkens "autisme"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:43 schreef memrtn het volgende:
[..]
In de herhaling vallen is kenmerk van autisme. En ik ben geen psycholoog.
Ga dan werken, doe je nog iets met je luie reet en krijg je er nog geld voor ook, én je hebt geen last van je broertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:38 schreef memrtn het volgende:
[..]
Mijn creativiteit is in de vakantie altijd al gedaald tot een dieptepunt. Daarom is het ook een vakantie.
[..]
memrtn duwt zelf al elke avond zijn moeder en wil haar niet delen met zijn broertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef MdMa98 het volgende:
je broertje terugduwen in je moeder, opgelost.
Nee. Als je eens wat meer doet dan fappen op één topic, merk je dat de door mij gequote persoon enkel die opmerking kan plaatsen in topics.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Hij is toch pas de eerste die denkt dat dit topic veneukt is ? Jij leest wat je wil lezen, en herhaalt telkens "autisme"
Dat zijn dus al twee duidelijke kenmerken van autisme. En ik ben geen psycholoog
Het is mijn eerste week vakantie. Ik heb gewerkt. En ik heb nu al last van mijn broertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ga dan werken, doe je nog iets met je luie reet en krijg je er nog geld voor ook, én je hebt geen last van je broertje.
Beetje met je eigen topic spammen in mijn kwaliteitstopic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:50 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die anderen te pas en te onpas autist noemen
Kwaliteitstopicsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef memrtn het volgende:
[..]
Beetje met je eigen topic spammen in mijn kwaliteitstopic?
Ik snap wat je wilt doen, servus... maar op Fok! is dat soort dingen onmogelijk, tenminste in KLBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:50 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die anderen te pas en te onpas autist noemen
Hoe durf jij aan mijn onmetelijke intelligentie te gaan twijfelen. Kutautist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef servus_universitas het volgende:
Kwaliteitstopics... je kent de betekenis van autist niet en zo te zien ook niet van het woord kwaliteit
.
Je hebt ook wel gelijk. Zo'n topic is als olie op het vuur voor de heren en dames klagersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:55 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt doen, servus... maar op Fok! is dat soort dingen onmogelijk, tenminste in KLBHier zien ze je topic alleen maar als aanrader om het woord "autist" vaker te gaan gebruiken, misschien in kan je in R&P een sirieus topic starten
Kwaliteitsusers vieren den overwinning!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:58 schreef servus_universitas het volgende:
Je hebt ook wel gelijk. Zo'n topic is als olie op het vuur voor de heren en dames klagers. Ik ga mijn missie staken.
Is geen kwestie van durven of twijfelen, maar van simpelweg het ophoesten van een feit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hoe durf jij aan mijn onmetelijke intelligentie te gaan twijfelen. Kutautist.
Waarschijnlijk denkt je broertje hetzelfde over jouw muzieksmaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:24 schreef memrtn het volgende:
Mijn broertje heeft een laptop met allemaal autistische jump, hardcore en dergelijke nummers erop. Dat is nog niet het ergste, maar hij speelt ze ook af.En die troep klinkt nergens naar en daarom heeft ie nergens-naar-klinkende-kut-speakers gekocht/gekregen die de autistische baggermuziek nog luider door het huis doet tyfen. En daarom kan ik niet goed naar mijn DISCO DISCO GOOD GOOD-muziek luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |