abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:19:22 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60755358
Ik kom de afgelopen maanden nogal regelmatig in Londen. Nou moet je voor het gebruiken van de trein op de kleinere stations vaak naar zo'n service point gaan. Hoe dat werkt:
Gat in de muur met plexiglas. Mannetje erachter. Je vraagt een return ticket naar bijv Londen Bridge Station. Geld op de balie flikkeren, mannetje gooit kaartjes + wisselgeld neer. Schuifje op de balie wordt rondgedraait. Voila. Ze hebben in engeland blijkbaar teveel mankracht aangezien er dus duizenden mensen zijn die dit graag de hele dag doen als serieus werk. Prima.

Nu is het mij echter al 5 keer overkomen dat er een man (en het is toevallig steeds een neger) voor me staat die gezellig een kleine 15 min gaat overleggen met die man achter de balie. Waar ze het over hebben god mag het weten. Ik heb hierdoor al 3 keer de trein gemist. Er is dan altijd maar 1 balie open.

Nu vraag ik mij dus af. Zijn londense negers eenzaam? Hebben ze niet genoeg aanspraak? Wat is er zo aanlokkelijk aan zo'n arm baliefiguur die geen kant op kan en naar je zeikverhaaltjes moet luisteren terwijl je je bank en belastingzaken via hem probeert te regelen ofzo.

Heeft iemand hier wellicht inzichten waarmee ik mij kan troosten volgende keer dat ik een extra 30 min op de trein moet wachten?

Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 12-08-2008 10:28:22 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_60755397
Tja.. de keren dat ik er ben geweest heb ik geen last gehad van negers.
pi_60755406
Dan vraag je het de volgende keer toch aan zo'n neger?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:26:00 #4
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60755521
Vast een van die Grunnegers !
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:29:35 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60755610
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef ruud.nl het volgende:
Dan vraag je het de volgende keer toch aan zo'n neger?
Negers daar praten in een dialect waar de honden geen brood van lusten het enige woord wat ik tot nu toe kon verstaan was "axing" wat blijkbaar hetzelfde moet zijn als "asking". Voor de rest echt geen touw aan vast te knopen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:30:23 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60755623
Londen.
pi_60755693
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Negers daar praten in een dialect waar de honden geen brood van lusten het enige woord wat ik tot nu toe kon verstaan was "axing" wat blijkbaar hetzelfde moet zijn als "asking". Voor de rest echt geen touw aan vast te knopen.
Dan wissel je msn/facebook/myspace/aol uit en ga je het daar eens fijn over hebben on zhe internet. Kun je het gewoon lezen.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:33:20 #8
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60755695
quote:

[..]

Vandaar dat het ook een kwartier duurt voordat diegene achter het glas snapt wat die negert bedoeld!
pi_60755696
quote:

[..]

Dan vraag je aan zo'n servicemedewerker waarover hij zojuist een gesprek met zo'n neger heeft gehad.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:39:15 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60755847
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dan vraag je aan zo'n servicemedewerker waarover hij zojuist een gesprek met zo'n neger heeft gehad.
Ik heb meestal te veel haast om dit soort vragen te stellen bovendien staan er meestal ook nog eens 3 nogal geirriteerde haastige mensen achter me die ong. dezelfde wachttijd als ik hebben moeten doorstaan
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef XiChico het volgende:

[..]

Dan wissel je msn/facebook/myspace/aol uit en ga je het daar eens fijn over hebben on zhe internet. Kun je het gewoon lezen.
Kan nog best zijn dat zo'n engelse neger facebook heeft idd maar... nej liever heb ik gewoon dat ze gewoon kappen met dat gezeik. balies en balie medewerkers zijn niet bedoeld als alternatief voor het riagg of korrelatie.nl
pi_60755948
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb meestal te veel haast om dit soort vragen te stellen bovendien staan er meestal ook nog eens 3 nogal geirriteerde haastige mensen achter me die ong. dezelfde wachttijd als ik hebben moeten doorstaan
Misschien staat dit onderwerp bij de FAQ op de site van de Britse spoorwegen.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:43:41 #12
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60755954
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef SpecialK het volgende:

Kan nog best zijn dat zo'n engelse neger facebook heeft idd maar... nej liever heb ik gewoon dat ze gewoon kappen met dat gezeik. balies en balie medewerkers zijn niet bedoeld als alternatief voor het riagg of korrelatie.nlCO.UK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')