Negers daar praten in een dialect waar de honden geen brood van lusten het enige woord wat ik tot nu toe kon verstaan was "axing" wat blijkbaar hetzelfde moet zijn als "asking". Voor de rest echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef ruud.nl het volgende:
Dan vraag je het de volgende keer toch aan zo'n neger?
Dan wissel je msn/facebook/myspace/aol uit en ga je het daar eens fijn over hebben on zhe internet. Kun je het gewoon lezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Negers daar praten in een dialect waar de honden geen brood van lusten het enige woord wat ik tot nu toe kon verstaan was "axing" wat blijkbaar hetzelfde moet zijn als "asking". Voor de rest echt geen touw aan vast te knopen.
Vandaar dat het ook een kwartier duurt voordat diegene achter het glas snapt wat die negert bedoeld!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Negers daar praten in een dialect waar de honden geen brood van lusten het enige woord wat ik tot nu toe kon verstaan was "axing" wat blijkbaar hetzelfde moet zijn als "asking". Voor de rest echt geen touw aan vast te knopen.
Dan vraag je aan zo'n servicemedewerker waarover hij zojuist een gesprek met zo'n neger heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb meestal te veel haast om dit soort vragen te stellen bovendien staan er meestal ook nog eens 3 nogal geirriteerde haastige mensen achter me die ong. dezelfde wachttijd als ik hebben moeten doorstaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan vraag je aan zo'n servicemedewerker waarover hij zojuist een gesprek met zo'n neger heeft gehad.
Kan nog best zijn dat zo'n engelse neger facebook heeft idd maar... nej liever heb ik gewoon dat ze gewoon kappen met dat gezeik. balies en balie medewerkers zijn niet bedoeld als alternatief voor het riagg of korrelatie.nlquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dan wissel je msn/facebook/myspace/aol uit en ga je het daar eens fijn over hebben on zhe internet. Kun je het gewoon lezen.
Misschien staat dit onderwerp bij de FAQ op de site van de Britse spoorwegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb meestal te veel haast om dit soort vragen te stellen bovendien staan er meestal ook nog eens 3 nogal geirriteerde haastige mensen achter me die ong. dezelfde wachttijd als ik hebben moeten doorstaan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef SpecialK het volgende:
Kan nog best zijn dat zo'n engelse neger facebook heeft idd maar... nej liever heb ik gewoon dat ze gewoon kappen met dat gezeik. balies en balie medewerkers zijn niet bedoeld als alternatief voor het riagg of korrelatie.nlCO.UK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |