ik reed je vriend/vriendin/vul iets in/ echt niet expres dood hoor, ging allemaal per ongeluk dat ik veuls te hard door de bocht op de verkeerde baan aan het rijden was...is het nu vergeven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Zoals ik je verhaal lees was zij niet op jouw laptop aan het werk maar op haar eigen ('we waren aan het werk op onze laptops'). Als ze op een onhandige manier jouw laptop heeft gesloopt kan ze gewoon aanspraak maken op haar WA-verzekering.
Overigens erg vreemd van een 'vriendin' dat ze niet eens excuses aanbiedt of tenminste aanbiedt om (een deel van) de kosten te vergoeden. Desnoods uit eigen zak. Als ze echt een goede vriendin is, dan kan je haar toch nog eens vragen of ze wil betalen. Mocht ze dit niet willen, dan weet je een beetje wat je aan haar hebt.
En kom op... "Het was niet expres, dus ik betaal niet.". Ik heb zelden zo'n slecht argument gehoord. Zou wat zijn als dat bij verkeersongevallen gebeurde.
TS moet dus ballen laten groeien en er wat aan durven doen.![]()
Bij vriendinnen die je niet neukt dan hun laptop meenemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:04 schreef Basekid_NZ het volgende:
Misschien niet goed duidelijk gemaakt: het is niet mijn vriendin maar gewoon een van mn vrienden (in dit geval van het vrouwelijke geslacht)
Wat? dit is geen lemmingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:07 schreef BK_102 het volgende:
Slechte lemming van mijn kwaliteits topic
Die ze ongetwijfeld niet heeft als ze hier moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef avotar het volgende:
Als het een ongelukje was, kan ze dat gewoon indienen bij haar WA verzekering..
Er zijn gewoon een heleboel mensen die dat niet weten. Haar ouders hebben dat waarschijnlijk wel en dan kunnen ze dat zo fixen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef KP het volgende:
[..]
Die ze ongetwijfeld niet heeft als ze hier moeilijk over doet.
Wat hij zegt. Wil vriendin dit niet, dan moet ze een pakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:32 schreef wijsneus het volgende:
...gevalletje WA verzekering...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:04 schreef kraakschandaal het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, vrouwen zijn dat ook. Je moet gaan kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |