ik wist niet wa ik moets doen. het was heel raar. hij begon raar te doen en me vriendin begon te schreewen. ik kan wel kwaad worden maar weet dat geen zin heeft.quote:
Nu ben jij straks de loser ex die je ex-vriendin met haar nieuwe lover tegenkomt in de stadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:42 schreef Kutkloon.3 het volgende:
ik wist niet wat ik moest doen en ben weg gelopen. nu is me vriendin kwijt. ik kan haar niet vinden. kut ex.
ja jongen hij is super breed. jij gaat toch ook niet tegen een blok beton vegten. ik vind het al kut sat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:48 schreef Domai het volgende:
Dus je laat je vriendin in de steek bij een loser-ex? Lekkere vriend ben jij
En ik denk dat je ook dronken was toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:50 schreef Kutkloon.3 het volgende:
[..]
ja jongen hij is super breed. jij gaat toch ook niet tegen een blok beton vegten. ik vind het al kut sat.
nee jongen ik doe nie aan dat soort shit. ik zit op vegt sport en mag da nie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik denk dat je ook dronken was toch?
ook al was ik n lekker chik dan zou ik je de ex van me vrienin late zien. weet je nie meer wa je mee maakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 05:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere meid bent, maar dat ben je niet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:47 schreef Kutkloon.3 het volgende:
die gats is super breed ik ga daar niet tegen vegten
wa heeft da met mij te make
nee jongen ik doe nie aan dat soort shit. ik zit op vegt sport en mag da nie.
ja jongen hij is super breed. jij gaat toch ook niet tegen een blok beton vegten. ik vind het al kut sat.
En dat durft anderen stupid te noemen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:58 schreef Kutkloon.3 het volgende:
jij bent fukin stupid alleen heb je da nog nie door
wat moe je nou jongen ik ven allochquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 05:08 schreef maartena het volgende:
[..]
[..]
En dat durft anderen stupid te noemen....
De gemiddelde allochtoon schrijft beter Nederlands dan jij......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |