Mmm lekker over elkaar heen schijten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef xyz147 het volgende:
Ik ga "battleshit" ook eens uitproberen met mijn vriendin
Open er een topic over zou ik zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Goh, wie zou die nou verleden keer in dit topic hebben gepost?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harold & Kumar zijn stoer.
Tevens een geil wijf:
[ afbeelding ]
Game on
Hou het daar maar op graag. Dat gezeik elke keer van TT en OP aanpassen omdat het weer eens niet duidelijk is wie wanneer een topic moet openen doen wij niet meer aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef BobbyB het volgende:
waarom niet gewoon de laatste poster? misschien is het dan wat duidelijker zodat we niet 20 minuten hoeven te wachten totdat iemand anders het maar doet.
Er zijn zoveel chans;quote:
Luie kutmodsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hou het daar maar op graag. Dat gezeik elke keer van TT en OP aanpassen omdat het weer eens niet duidelijk is wie wanneer een topic moet openen doen wij niet meer aan.
Alleen draculettetje ofzo kon je enigzins bijhoudenquote:
Hai guys I got some great ass the other day she's 16 lives in rosevil and loves to suck cock, I have a black bery (the old one) so no picsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef GasTurbine het volgende:
Hmmm, op 711chan zit een jailbabe-subforumdingetje.
FF KIJKEN DAN MAARquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef GasTurbine het volgende:
Linkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef GasTurbine het volgende:
Dat komt meer omdat sommige er niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hou het daar maar op graag. Dat gezeik elke keer van TT en OP aanpassen omdat het weer eens niet duidelijk is wie wanneer een topic moet openen doen wij niet meer aan.
Zo klopt het (grotendeelsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat sommige er niet mee om kunnen gaan.maar flikker maar gewoon op met die stomme regel, voortaan gewoon de laatste poster die het topic opent. En dat is bij deze anti-democratisch besloten door de Klaagbaak moderators en mij.
sommige zijn wel erg jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |