abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60752946
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nog twee weken, en dan is het voorbij.

Nog heel even doorbijten.
Ik zei dat het mij niet boeit. M.a.w. ik heb er ook geen last van. Maar collega's die op het werk TV zitten te kijken zijn wel irritant.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:51:19 #77
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_60753118
Zet de tv aan op het werk
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:56:39 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60771665
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Djeez het volgende:
Ik heb geen speakers op mijn werkterminals Ik moet het doen met Radio 1...
Beter iets dan niets.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:57:54 #79
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60771700
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:59 schreef NoBody122 het volgende:
TS klaagt over OS-kijkers maar zit zelf ook met haar gedachten in China
TS is waarschijnlijk teleurgesteld omdat ze niet in Peking mocht protesteren.
pi_60771791
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Om hier dan ook nog maar even op te reageren, die miljoenen scholieren en studenten waar jij het over hebt, die hebben op dit moment schoolvakantie. En wat doe je in de vakantie? Juist ja, werken.
OMG Heb jij wel een jeugd gehad?

[ Bericht 9% gewijzigd door Chillah.Bee op 12-08-2008 20:06:18 ]
pi_60771848
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Hier is weer een lamlendige pauper die te verwend is

Net of 100% van de scholieren met vakantie werkt
Nou ja, een aantal weken of b.v. part-time werken om je vakantie te bekostigen vind ik wel normaal. Ik heb het zelf ook niet op paupers die hun hele vakantie niets doen, niet eens op vakantie gaan, maar alleen maar wat op bed liggen.. Maar welke nerdo werkt er nou 7 weken lang 40 uur p/w in z'n vakantie?
pi_60771966
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Tja, ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor je is, persoonlijk zie ik het verschil niet tussen 10 minuten vantevoren en 15 minuten vantevoren aanwezig zijn. Maar om dan meteen maar ontslag te nemen vind ik wel erg gemakzuchtig van je. Ik hoop toch echt dat je diezelfde dag nog naar een stuk of wat uitzendbureaus gegaan bent om per direct een nieuw baantje te vinden.
Dat opstappen deed ik dus nadat ik kritiek kreeg omdat ik geen seconde langer meer doorwerkte na werktijd, iets wat ik normaal wel deed. Als ze daar niets over gezegd hadden, was ik gewoon gebleven.

Overigens heb ik alweer een nieuwe (bij)baan hoor, maak je niet ongerust .
pi_60772102
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Ik viel gewoon echt bijna van mijn stoel af van verontwaarding toen ik dit las. Hoe hálen deze mensen het in hun hoofd om onder werktijd naar de olympische spelen te kijken?! Ik walg van dit soort luie lamzakken die de kantjes er maar vanaf lopen, onder werktijd dien je verdomme te werken.

Stelletje lamballen.

dus jij bent zo'n moraalridder die met een zweep achter je collega's gaat staan en zielig gaat zeggen 'dat mag niet hoor' en vervolgens naar de chef loopt en het gaat zeggen.

Olympische spelen zijn 1x in de 4 jaar werken moet je iedere werkdag. als het nou andersom was geweest had ik het enigsinds kunnen begrijpen. nu denk ik, als het kan waarom niet gewoon lekker kijken? Die regel is er bij ons op het werk en dat werkt prima. Vrij internetten wanneer mogelijk, waarom niet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_60773143
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Om hier dan ook nog maar even op te reageren, die miljoenen scholieren en studenten waar jij het over hebt, die hebben op dit moment schoolvakantie. En wat doe je in de vakantie? Juist ja, werken.
Ik heb ook gewerkt en toen het rustig was (08-08 was trouwens laatste dag) heb ik ook gedeelte van de opening gekeken. Niemand heeft er last van gehad hoor.
pi_60813870
Kick Dit topic is veels te leuk
pi_60813902
Analqueen lijkt me een relkloon?
><(({°>
pi_60815104
Bij m'n stage + vakantiewerk (zelfde plek) zat zo'n verrekte lamlul die ik er ook wel voor aanzie om stiekem de OS te bekijken tijdens werktijd. Vaak zat zat ie stiekem iets achter z'n computer te doen. Als ie doorhad dat je hem zag, klikte hij het snel weg. Hij kwam elke ochtend gapend en met rode ogen en wallen binnenlopen. Het zag er echt uit alsof hij maar 2 uur had geslapen ofzo. Als hem gevraagd werd om een invullijst voor iets te maken (gewoon een lege tabel met Excel maken en uitprinten dus), was ie daar zo de halve dag mee bezig. Hij bleef elke keer dat ie naar de wc ging een kwartier weg, behalve als ie aan het einde van de dag naar de wc moest en alles waar die geen zin in had, daar vroeg die mij maar voor.

Zo'n onuitstaanbare luie flikker had ik nog nooit gezien. Hij vond het ook heel normaal als je met een kater op je werk aan kwam zetten. Dat moest iedereen maar zelf weten. Ik kan er gewoon niet inkomen dat je op die manier met jezelf kan leven.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:08:18 #88
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60815411
TS = werkslaaf. Ik hoop dat je een burn-out krijgt

OS kijken tijdens het werken
Weisst
  Spellchecker donderdag 14 augustus 2008 @ 15:21:09 #89
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60827059
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:49 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij m'n stage + vakantiewerk (zelfde plek) zat zo'n verrekte lamlul die ik er ook wel voor aanzie om stiekem de OS te bekijken tijdens werktijd. Vaak zat zat ie stiekem iets achter z'n computer te doen. Als ie doorhad dat je hem zag, klikte hij het snel weg. Hij kwam elke ochtend gapend en met rode ogen en wallen binnenlopen. Het zag er echt uit alsof hij maar 2 uur had geslapen ofzo. Als hem gevraagd werd om een invullijst voor iets te maken (gewoon een lege tabel met Excel maken en uitprinten dus), was ie daar zo de halve dag mee bezig. Hij bleef elke keer dat ie naar de wc ging een kwartier weg, behalve als ie aan het einde van de dag naar de wc moest en alles waar die geen zin in had, daar vroeg die mij maar voor.

Zo'n onuitstaanbare luie flikker had ik nog nooit gezien. Hij vond het ook heel normaal als je met een kater op je werk aan kwam zetten. Dat moest iedereen maar zelf weten. Ik kan er gewoon niet inkomen dat je op die manier met jezelf kan leven.
Dat ie zo met zichzelf kan leven moet ie zelf maar weten, maar anderen (werkgever bijv.) kunnen dat soort figuren natuurlijk missen als kiespijn (of het moet een zoontje van de baas zijn...), en terecht
Tevens -purist.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:35:26 #90
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60827435
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat wij geen collegas zijn, lamlending figuur dat je bent. Jij komt er wel.
Ik stream er ook op los ! En, ik BEN er al ! Naieve truttebellen zoals jou zullen voor de rest van hun leven uitgeperst worden door hun baas, en zullen nooit de loonsverhoging durven vragen die ze al dan niet verdienen !

Maar, respect , mensen zoals jij zorgen er voor dat anderen wel lamlendig kunnen streamen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60827931
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat ie zo met zichzelf kan leven moet ie zelf maar weten, maar anderen (werkgever bijv.) kunnen dat soort figuren natuurlijk missen als kiespijn (of het moet een zoontje van de baas zijn...), en terecht
Het was geen zoon of bekende of wat dan ook van de baas. Het probleem is dat de baas maar één keer per week op de afdeling kwam omdat hij de baas is van twee afdelingen. Op die andere afdeling was hij veel harder nodig om de boel draaiende te houden. Als ie voor afdelingsoverleg naar binnen liep, zei hij gelijk al tegen m'n stagebegeleider: "Hij functioneert zeker nog steeds belabberd". Waarom hij er nog werkzaam is, snap ik niet. Het is een uitzendkracht, die kun je bij mijn weten in principe elk moment op straat zetten.
  Spellchecker donderdag 14 augustus 2008 @ 16:10:28 #92
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60828245
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Het was geen zoon of bekende of wat dan ook van de baas. Het probleem is dat de baas maar één keer per week op de afdeling kwam omdat hij de baas is van twee afdelingen. Op die andere afdeling was hij veel harder nodig om de boel draaiende te houden. Als ie voor afdelingsoverleg naar binnen liep, zei hij gelijk al tegen m'n stagebegeleider: "Hij functioneert zeker nog steeds belabberd". Waarom hij er nog werkzaam is, snap ik niet. Het is een uitzendkracht, die kun je bij mijn weten in principe elk moment op straat zetten.
Misschien moet de baas eraan herinnerd worden dat hij hem zo weg kan trappen ivm uitzendkracht-schap
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')