Misschien was ie al gebrokenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon hun been breken zodat ze niet meer kunnen uitgaan
Andere been ook breken.. en als ze dan nog komen dan moet je ze gewoon met rolstoel en al de straat op gooien.quote:
Nee, met je gehandicapte poot iedereen het leven zuur maken. En iedereen voor je aan de kant laten gaan omdat jij zo lomp bent om je ledematen niet heel te houden. Optyfen met dat volk. Roken mag niet meer, maar mensen met een hand in 't gips mag wel, ik zeg dat het allemaal oneerlijk is. Stinkvolk, optyfen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef fathank het volgende:
Wat dan, zeker 6 weken thuis blijven zitten, dacht het ff niet.
Tyf zelf op, anders zal ik je eens raken met m'n gipsen poot op je neus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, met je gehandicapte poot iedereen het leven zuur maken. En iedereen voor je aan de kant laten gaan omdat jij zo lomp bent om je ledematen niet heel te houden. Optyfen met dat volk. Roken mag niet meer, maar mensen met een hand in 't gips mag wel, ik zeg dat het allemaal oneerlijk is. Stinkvolk, optyfen.
Als ik de reacties hier zie, ben ik toch blij dat ik mijn rollator thuis heb gelaten toen ik met eentje rond moest strompelen ja echt waarquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, met je gehandicapte poot iedereen het leven zuur maken. En iedereen voor je aan de kant laten gaan omdat jij zo lomp bent om je ledematen niet heel te houden. Optyfen met dat volk. Roken mag niet meer, maar mensen met een hand in 't gips mag wel, ik zeg dat het allemaal oneerlijk is. Stinkvolk, optyfen.
De klacht gaat over mensen die uitgaan met gebroken ledematen, lamlul. Denk je niet dat iemand die al uitgaat met 1 gebroken poot het schuwt om met 2 geknakte stengels uit te gaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon hun been breken zodat ze niet meer kunnen uitgaan
Een kruk is toch wat anders dan een rolstoel .quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef leppeh het volgende:
[..]
De klacht gaat over mensen die uitgaan met gebroken ledematen, lamlul. Denk je niet dat iemand die al uitgaat met 1 gebroken poot het schuwt om met 2 geknakte stengels uit te gaan?
Fistf-quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:06 schreef B.E.D het volgende:
Alsof je de chickies kunt playen met 1 arm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |