SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Emar is het succes je naar je hoofd gestege? Ik ben nu aan het kijken en de intro was in het begin echt tof met die muziek en die lijpe dingen maar 4 minuten die onzin gaat nergens over!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef emarwii het volgende:
Uploaden voltooid.
Dgvf aan het woord 6:
kom op, AQuila360! je weet toch wel wat kipkruiden zijn:quote:En wtf zijn kipkruiden ofzo iets
Nu welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kom op, AQuila360! je weet toch wel wat kipkruiden zijn:
[ afbeelding ]
Ik zie over 2 jaar emarwii stotterent in reclames kippenkruiden gerechten aanprijzenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:17 schreef emarwii het volgende:
Ik doe altijd kipkruiden door mijn ei, echt lekker, moet je ook eens proberen!
Yep,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar,
Heb jij mijn inzending voor de prijsvraag in goede staat ontvangen?
AQ
Post hem hier ander ff!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar,
Heb jij mijn inzending voor de prijsvraag in goede staat ontvangen?
AQ
Zeg even over je gebakken ei. Heb je je al opgegeven voor Wie is de Chef?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef emarwii het volgende:
Uploaden voltooid.
Dgvf aan het woord 6:
W-Wie is d-de che-f-f: Boer-ren E-editi-iequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg even over je gebakken ei. Heb je je al opgegeven voor Wie is de Chef?
Ik denk dat veel mensen uberhaupt de moeite niet meer nemen om hier te komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fans en haters door me kaar heen zo is het Emar! Maar je hebt meer fans dan haters hier![]()
Haterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen uberhaupt de moeite niet meer nemen om hier te komentja dan kun je wel zulke verhoudingen krijgen
Van mij mag je hem opnieuw doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Oke er is sprake van een misverstand Emar! Ik dacht namelijk dat je een tekening moest maken o.i..d maar het is dus blijkbaar een logo![]()
[ afbeelding ]
Deze zal dus wel buiten de boot vallen
Okequote:
van mij kun je veel zeggen maar ik verlaag me niet tot lomp uitscheld werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hater![]()
Dat vind ik nix voor jou Rkatier!
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke![]()
Heb je geen fan sectie op je site? Daar kan je dan mooi allemaal tekeningen zo plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |