Ik en prijzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. zie dit topic net een paar uur en kan gelijk al meedoen aan een prijsvraag!
Niet te makkelijk maken! anders gaat aquila360 er zoals gewoon weer met de prijs vandoor!
Yesh!quote:
Awesome!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Bij de volgende prijsvraag zal je weer een DVD kunnen winnen. Ik geef een kleine aanwijzing voor de prijsvraag: Om deze te kunnen winnen moet je erg creatief zijn. Ik hoop op veel deelnemende mensen en dat de volgende AW er morgen opstaat.
Ik hoop ook op een tekeningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Bij de volgende prijsvraag zal je weer een DVD kunnen winnen. Ik geef een kleine aanwijzing voor de prijsvraag: Om deze te kunnen winnen moet je erg creatief zijn. Ik hoop op veel deelnemende mensen en dat de volgende AW er morgen opstaat.
De rol van Jan Willem? Die is elke keer anders! De ene keer is hij een gek en de andere keer een genie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yesh!![]()
Maar Emar wat is precies de rol van Jan Willem?
Die episode waar die een genie is moet nog komen neem ik aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef emarwii het volgende:
[..]
De rol van Jan Willem? Die is elke keer anders! De ene keer is hij een gek en de andere keer een genie.
UND JETZT!!! DIE AQUILA-SHOW!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga je in elk geval niet na doen op youtube
Na 20 sec weer uitgezetquote:
Die zal nog komen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die episode waar die een genie is moet nog komen neem ik aan
*kuchJALOEZIEkuch*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]ik betwijfel het
Word je al gepest op school btw?
Wacht even. Jij bent die dwaas die hier achter zit?quote:
Doe geen moeite, hij reageert er niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent die dwaas die hier achter zit?
Lees m'n post hierboven even. Die is op jouw gericht namelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij reageert er niet opHij leeft in zn eigen wereldje en ziet alleen de reacties vol met sarcasme en neemt dit serieus en gaat weer aan de slag met een filmpje.
Cyb wat doe jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te kansloos gewoon.
TE KANSLOOS. HOOR JE DAT? TE KANSLOOS! JA LEES ER MAAR OVERHEEN. TOE MAAR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |