Het zou mooi zijn als je gewoon idd een aantal nieuwtjes van die week pakt en daar gewoon even wat dieper op ingaatquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen in de volgende aan het woord.
Part 2 van de disney shit komt over 2-3 weken gezien morgen de lessen voor mij weer beginnen en dus minder tijd heb dan in de vakantie.
¤ 001,00?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je maandelijks een leuk bedrag op me rekeningnr stort wil ik standaard wel uitspraken van jouw doenhet bedrag moet minimaal 3 cijfers voor de komma hebben ofc
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb net je review gekeken, en ik vond hem tofJamey
Je nieuwe intro is ook goed, ook wat minder lang heb ik het idee dan je vorige, da's zeker mooi! Alleen inderdaad het harde gerammel van de camera is jammer, voor de rest primaGames zagen er ook echt slecht en irritant uit, zelfs Jamey werd ze zat en ging liever voor ijsjes!
hmmm... perenijsjes....
Edit: oh, en die "wordt vervolgd" op het einde kan echt niet, het is natuurlijk "wordT vervolgd"!
Sommigen raken beetje verblind door hun enthousiasmequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{
Nouja, van games.fok dan ....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{
Nouja, van games.fok dan ....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kheb nooit een snes en/of megadrive gehad, tot de xbox PC-only gamer geweest
quote:
Het enige verschil tussen ons 2 op dat gebied is dat ik ook nog commodore 64 gespeeld hebquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kheb nooit een snes en/of megadrive gehad, tot de xbox PC-only gamer geweest
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Eindredactie Games
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:22 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen ons 2 op dat gebied is dat ik ook nog commodore 64 gespeeld heb
Alsof een titeltje je minder mens maaktquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]geen verschil, want dat heb ik ook gedaan!
Laten we het wel reeël houdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky is de beste ER in den hele wereld!
Hij herkent jong talent tenminste!![]()
Jullie onderschatten Emar en hebben niet in de gaten dat hij over een jaar ofzo een baas is in de games industrie! En dat hij dus ook waarschijnlijk de WORLD EXCLUSIVE krijgt van GTA 5!
Er zou echt zo'n seal moeten komen jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laten we het wel reeël houden
2012: hij eert zijn grootste fan door wereldwijd een officiele AQuila aproved label uit te brengen
Als je overdrijft moet je het wel goed doen
Wereldwijde fanboydagquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zou echt zo'n seal moeten komen ja
Het tofste is dus dat hij hier terug in de tijd reist, zichzelf vermoordt en daarmee een nog meer machtsgeile versie van zichzelf neerzet, MET techniek uit de verre toekomst!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laten we het wel reeël houden
2051: Hij krijgt de nobelprijs voor vrede, natuurkunde, scheikunde, fysiologie of geneeskunde en literatuur door gebrek aan tegen kandidaten
2049: kroont zich tot de koning van de wereld
Als je overdrijft moet je het wel goed doen
quote:
Een hond heeft een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |