abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60741785
Wat weten jullie fotokenners van de kwaliteit van het aanbod van fotoalbums die je kunt laten afdrukken bij bijvoorbeeld HEMA en Kruidvat?
(Ik bedoel diensten zoals deze: http://www.myphotobook.nl/?enter=mandant&m=mpbnl_g en http://www.kruidvat.nl/do(...)itaal-fotoalbum.html )

Ik hoorde dat er laatst een consumentenonderzoek is gedaan (ik weet niet door welke instelling) en dat die van het Kruidvat niet erg goed uit de bus kwam. Dus ik zoek eigenlijk in dezelfde prijsklasse of iets daarboven een aanbieder waar jullie goede ervaringen mee hebben. Het hoeft niet heel duur en top of the bill te zijn maar ik vind het wel leuk als mijn foto's van vakantie e.d. mooi afgedrukt worden en dat ik wel een beetje waar krijg voor mijn +/- 40 euro.

Kom maar op met jullie tips
pi_60741875
Ik laat altijd m'n fotoboeken drukken bij camera.nl. Ben hier erg tevreden over! Snelle service en het ziet er mooi uit. Die keren dat ik er wat besteld heb, had ik het binnen een week in huis.
pi_60741950
Nooit gedaan
pi_60742024
En heb je ook ervaring met andere albums ter vergelijking? Of heb je alleen deze nog gebruikt en zijn die prima?

Misschien kijk ik eroverheen maar ik kan zo snel in hun menu niets vinden over afdrukken van albums?
pi_60742220
Ik heb zelf diverse testen gedaan, en Hema en albumprinter.nl vond ik toch wel de beste, kwam er laatst achter dat ze beide bij dezelfde laten drukken.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_60742753
Ah, ok. Ik heb zelf ook twee albums bij Hema laten afdrukken en ik ben er ook wel tevreden over.. Het ligt natuurlijk ook aan je eigen fotograafkwaliteiten, ik als amateur zal niet zo'n mooi fotoalbum krijgen als jullie waarschijnlijk
pi_60743262
Ligt eraan wat je precies doet. Meeste testen die ik heb gedaan, is strip albums maken. Ik ben begonnen met een paar vakantie boeken. Later heb ik een bedrijfs handboek gemaakt. Door deze ben ik albumprinter.nl gaan waarderen, omdat ik deze heel veel kon aanpassen met text en foto's. Hier zag ik dat ze foto-softcover hadden, wat zich goed verleent als stripboeken.
Uiteindelijk is het kopen van een stripboek in de winkel vele malen goedkoper, maar daar kan ik geen eigen vorm aan geven.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')