abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220786
Goedemorgen allemaal,

De dag is weer aangebroken, veel plezier!!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-18-1999 om 12:37 AM schreef Dwientje het volgende:
Anouk lag al in bed, maar komt er weer uit omdat ze hoort dat de anderen aan het snoepen zijn.
de heren gaan met zijn allen aan de keukentafel zitten te kaarten, en natuurlijk laat de regie dan weer even een buitenbeeld zien, daar zitten we op te wachten.

A. heeft haar bed weer opgezocht, en nu gaat ook K. naar bed

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220787
Goedemorgen, ik heb een probleem met de streams te bekijken bij bigbrother.veronica.nl en dat is zwaar balen. Ik krijg daar telkens als ik een stream wil opstarten met realplayer:
general error an error occurred en dan die regel eronder van die url. http://bigbrother.veronica.nl/cgi-bin/nph-newimg?109 Dat is een bannerplaatje van hun site, en ik snap dus niet waarom die mij elke keer stoort als ik een stream aan het laden ben.

Ik moet dus kijken hoe ik het anders kan versieren, ik weet het dus nog niet en dat zou balen zijn want waar kan ik mijn streams wel halen. Windows player is zeer traag en heeft geen geluid, kortom het is om te vanaf hier. De vraag is dus aan de kenners wat moet ik doen om ze wel ergens te ontvangen? Als je wil mail me dan even, deze topic is daarvoor niet bedoeld maar ik wil het toch even hier neerzetten, wie weet heeft iemamd iets voor me zodat ik wel weer van de partij kan zijn.

Als je even wil kijken CHAFRE graag want ik krijg geen contact met de streams daar. Sanp er geen pest van.

CHAFRE waar haal ik reaplayer vandaan?

Note voor Jasmijn

quote:
op 11-17-1999 om 10:46 PM schreef Jasmijn het volgende:
Hoi Oliebol,
Hoop dat je niet boos wordt als ik even een opmerking plaats. Het gaat over die zin onder aan je topics (signature?)als je af en toe post is het misschien niet zo erg, maar nu je dagelijks de streams verslaat (waar ik je heel dankbaar voor ben na een dag hard werken is het heerlijk om ze te lezen)is het wat vervelend. Nogmaals dit bedoel ik niet lullig. Blijf aub wel dit goede werk doen!
Groetjes Jasmijn

Tuurlijk ik begrijp het Jasmijn, ik zal hem eruit halen bij de streamverslagen. Kan me wel voorstellen het is ook een lange signature .
pi_220788
Er val op de streams nog niks te zien hoor oliebol, 2x de eetkamer, 1x de zithoek, 1x de gang.... geen idee of er geluid is want dat ik nu niets hoor lijkt me logisch. Ik zal even de realplayer stream bekijken.....

Ja realplayer werkt hier, misschien moet je 't even opnieuw installeren, gewoon over de oude heen. Of je instellingen nalopen in het configuratiescherm (tenzij je een Apple hebt natuurlijk). Ook hier geen geluid te horen nog.....
Goedemorgen allemaal trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 18 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_220789
quote:
op 11-18-1999 om 07:48 AM schreef Chafre het volgende:
Ja realplayer werkt hier, misschien moet je 't even opnieuw installeren, gewoon over de oude heen. Of je instellingen nalopen in het configuratiescherm (tenzij je een Apple hebt natuurlijk). Ook hier geen geluid te horen nog.....

Chafre dank jewel, ik heb een nieuwe versie volgens mij gedownload en deze werkt wel, ook zie ik dat veronica dus die banner waar ik het over had in hun scherm heeft gezet dat kon de oude misschien niet aan?..Maar goed ik ben er weer..pfffffff )
pi_220790
Huize BB is nog in diepe rust, alleen zoals elke ochtend lopen de kipjes al wakker rond.

9.13 Nog steeds niets te doen, alle streams vertonen rust, zal nog wel even duren voordat er leven in de browerij komt

pi_220791
Boeiende close-up van de oven (camerabeeld dat ik tot nu toe nog niet gezien had) Maurice loopt voorbij en kijkt in de camera met een gezicht van 'waar kijkt ie nou naar?'

Ik had vannacht ook al zo'n raar beeld. Het leek wel een afgebladderde deur met een gele en een rooie vlek er op. Iemand enig idee wat dat was?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220792
Goedemorgen,

Ze zitten momenteel gezamelijk aan de ontbijt tafel te praten. Alleen Bart eet nog, en Willem. Pannenkoeken!!!

Ze zijn benieuwd wat er over tien jaar met hun is.
Karin: oude BB- bewoners die nooit meer aan de bak zijn gekomen.
Ruud: Waku-waku

Karin: we kunnen wel een keer naspelen hoe we er over 5 jaar uitzien.
Ruud: leuk idee, leuk idee
Karin: helemaal grijs

Bart: als vanavond R.W. zijn stem laat horen, of misschien is dit volgende wel, dan
gaan we op de bank zitten, en iedereen zegt:ja,ja,ja,ja

Karin: ik heb het zo koud gehad vanavond.
Willem: waarom kom je dan niet lekker bij mij liggen?
Karin: Dan moet ik zover lopen.

Bart heeft gedroomd vannacht. Maurice: je hebt geteld vannacht!

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_220793
Ze zijn een generale repetie aan het houden:
Ruud, willem, bart en Maurice halen het in 1 keer, totaal doen ze hier 45 sec.
Bij Anouk wil het niet zo lukken. Ze zitten op 1 min 30.
Karin haalt het ook in 1 keer.

Karin haalt het weer 1 in keer: 15sec
Anouk: ook in 1 keer
Bart: ook in 1 keer
Maurice: in 2 of 3 keer
Karin: we zitten nu op 1 min

Willem: lukt niet zo geweldig: net niet zegt ie de hele tijd. Na ongeveer 10 pogingen zit ier erin
Ruud: 1keer
Totaal doen ze er 1min en 25 sec over.

Ze doen nog een potje:
Tussen stand 2 min.
Totaal: 3 min en 15 sec.

karin: mooi binnen de tijd!

Voor Karin Anouk en Maurice is de knutselmiddag weer begonnen. Ze gaan iets doen met kaarsen.

bart, willem en Ruud zijn nog buiten aan het oefenen.

what's life without BB

pi_220794
Ze renden net met z'n allen naar buiten (Anouk voorop) vanwege iets wat over vloog. Het klonk ditkeer toch echt als een helicopter en de piloot zwaaide ze kennelijk toe.

Voor de rest is de stemming erg rustig, er wordt niet bijster veel gesproken.

Ze zijn wat aan het opruimen en schoonmaken (ja Oliebol, ook met je favo nepmielerolding).

Ze lullen nu wat over mogelijke gerechten om te maken.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_220795
Er kwam zojuist weer een helikopter over volgens Bart een Chenouk (schrijf je dit zo?)
De piloot maakte nog een extra rondje rond het huis, en zwaaide naar de bewoners. De bewoners weer door het dolle heen.

bart: hij vliegt naar het oosten. En hierna begint er een discussie dat ie naar het noorden vloog.

Ze krijgen over 14 dagen weer eten.

Willem zegt tegen Anouk: we doen volgende week wel jou gerechtje maken. Dan ben je tenminste nog hier!!!!

Gebakken banaan, met balkenbrei, frietjes en sla????

Het papier en stof komt weer op tafel

Ruud zit alleen buiten.

Het geluid is weer erg zacht.

Ruud zit nog steeds allen buiten, hij heeft zijn gele regenjas aangetrokken, en gaat zitten op een stuk hout.
Karin praat met hem vanuit de deurportiek:
Of hij het lekker vindtin de regen.

Ruud: ik hou van hagel en sneeuw. Kijk, zegt ie de kippen zijn bang.

Anouk roept tegen Ruud: je mag wel naar binnen komen. Maar hij blijft buiten zitten.

Willem roept naar Ruud:
Als je nu nier naar binnen komet mag je er niet meer in
Ruud: hahahahah

Maurice heeft zich voor heel even bij Ruud gevoegd.
Lekker he zegt Ruud tegen Maurice, al dat nauur geweld. We zitten de hele dag al binnen.
Maurice: dit is wel lekker.
Maar vlak hierna is hij weer naar binnen gegaan.

Ruud gaat nu ook naar binnen.

Heerlijk! zegt hij tegen de rest.

Willem gaat naar de DBK, ze willen graag tekenpapier en verf.

------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 18 November 1999).]

what's life without BB

donderdag 18 november 1999 @ 11:47:00 #11
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_220796
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik bekijk altijd de streams die jullie hier zetten. Dank daarvoor. Ik bekijk ze haast nooit, want ik kan het geluid niet goed verstaan en de beeldkwaliteit is echt bagger. Misschien bij jullie ook, maar misschien hebben jullie meer geduld.

MAAR, ik zit nu op school en kan de beelden hier nu ook ontvangen, vloeiend. Maar zonder geluid. Dus laat ik ook even een bijdrage leveren.

11:44 : Ruud is weer naar binnen en gaat aan de keukentafel zitten. Ik kan helaas niet goed zien wat ze aan het doen zijn.

Tja, zonder geluid hebben jullie eigenlijk niks aan mij. Ik lees jullie streams wel weer gewoon.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_220797
[quote]op 11-18-1999 om 11:47 AM schreef Kipman het volgende:

MAAR, ik zit nu op school en kan de beelden hier nu ook ontvangen, vloeiend. Maar zonder geluid. Dus laat ik ook even een bijdrage leveren.

11:44 : Ruud is weer naar binnen en gaat aan de keukentafel zitten. Ik kan helaas niet goed zien wat ze aan het doen zijn.
quote]

Hallo kipman,
Dan moet je je een brilletje opzetten, dan zie je beter, hahahahahaaha Grapje, je wordt hier ook zo melig van, knutselen kijken
Kijken en klussen met BB

Welkom hier. Wij hopen dat je veel plezier beleeft aan deze topic. Daarvoor doen wij het ook:0

Maare moet jij niet opletten in de klas??

Karin is de naald en draad aan het zoeken. Die hele zwarte is weg zegt ze, die was gisteren al weg.

Ze gaan ook hun hand afdukken in het gips.
Willem is ijverig het naald en draad aan het zoeken.

Karin geeft naai les. Zo erin en dan kan die er niet afschieten???
Maurice vraagt ook al advies aan Karin, omtrent klei

Niet echt veel bijzonders dus om op te schrijven. Maar we blijven trouw kijken en luisteren.

what's life without BB

pi_220798
11.50 Karin vind het voor haar kids wel goed dat ze even weg is, dan krijgen ze ook leuke herinneringen (bv logeren) waar ze niet bij was, lijkt haar goed voor hun ontwikkeling.

Willen komt net terug en meldt dat ze tekenbladen en verf krijgen.

echt aan het knutselen zijn ze nog niet, daarvoor loopt iedereen nog tev eel rond om spulletjes te pakken. Alleen Karin is al druk bezig.

Bij mij vallen overigens wisselend stream 1 en 2 weg, maar die laten toch hetzelfde zien: het geknutsel. zit ook een sterk verschil in geluidskawliteit maar ok.

11.55 Karin geeft weer een cursus hoe je moet borduren/naaien aan Bart (dat laatse wist ie toch al)
Nu zijn ze (de meesten dan) rustig neergestreken rond de tafel en aan het knutselen. De gesprekken worden gelijk minder, sterker nog, het is nagenoeg stil.

enige wat er gezegd wordt zijn wat ideeen die Ruud en Bart en Maurice hebben wat te maken en hoe dat zo goed mogelijk te maken.

12.00 uur: Karin geeft weer uitleg aan Bart over hoe hij het het beste kan naaien, maar Bart zegt het nog steeds niet helemaal te snappen.

Voor de rest is het echt stil en rustig, er wordt weinig gecommuniceerd.

donderdag 18 november 1999 @ 12:05:00 #14
1573 Kipman
pi_220799
Nou, Binky, ik werk achter een computer met internet. Bezig met een opdracht. Af en toe (de helft van de tijd) kijk ik op internet.

Nog even een kleine bijdrage.

W+K+R+A+M zitten aan tafel. Bart staat erbij. Volgens mij legt Karin iets uit aan Bart. Bart is bezig met een grote lap stof. Of legt Bart iets uit aan Karin?

pi_220800
hehe daar ben ik weer, hmm de scheermomenten van de jongens weer gemist, ik vindt dat altijd wel wat hebben.

12.06 Karin en Bart zijn wederom aan het knutselen en zijn met een lap stof bezig.

K: "het lijkt wel een koksmuts"

B: "maakt niet uit als het maar wat is"

De stem roept om voor eventueel aanvulling materiaal. Maar dat was niet nodig zei Karin.

K: "ik heb alleen nog grijs en zwart, maar zwart is te weinig voor dat"

Willem en Bart discusseren over het materiaal.

W: "ik wordt er een beetje moe van , het is al goed" . bespeur ik daar wat irritatie?

12.15 Kortom weer een gezellige knutseltherapie op de streams. Het heeft wel wat

B: "Karin kun je me even helpen ik krijg het niet voor elkaar"

R: "Karin kun je mij ook even helpen"

W: "als je toch bezig bent Karin mij ook"

HAHAHA...arme Karin. Mooie close up te zien van Karin haar handen, ze is met draad en naald bezig.

Welkom Kipman, je kunt je berichten toevoegen in je eigen reactie zodat het beter aan kan sluiten wist je dat?..klik maar eens bij je reactie en dan rechtsboven bij dat potloodje.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 November 1999).]

donderdag 18 november 1999 @ 12:06:00 #16
1573 Kipman
pi_220801
Oeps, Digger was mij voor. Met beter uitleg.

Balen zo zonder geluid.

pi_220802
Geeft niet Kipman.

Het valt me op Dat Anouk (ik zit nu reeds 45 minuten te kijken) werkelijk helemaal niets zegt, behalve dan toen die helicopter overvloog, toen gilde ze het hardste.
12.10 Bart zit op de bankleuning en is wat aan het stoeien met stofjes Geen diee waarom hij niet bij de rest zit. Ik hoorde Anouk eindelijk weer eens iets zeggen: Heel gaaf Karin zei ze nadat deze haar creatie liet zien. Hierna valt alle gesprek weer bijna dood. Karin praat alleen wat voor zichzelf eigenlijk over wat ze allemaal aan het doen is en nog moet doen aan haar creatie. Ze begint nu wat te neurien.
Bart is nog steeds afzonderlijk van de rest (nu direct achter de bank op de grond) bezig met allerlei stofjes. Anouk loopt nu ook rond, is weer wat stofjes aan het bekijken welke ze gebruiken wil. Bart komt Karin weer om advies vragen (waar zou ie toch zijn zonder deze moederfiguur) Hij lijkt vooral wat moeite te hebben met hoe hij er een elastiek in kan maken. Hij wil het ook wat steviger hebben, maar het ene stukje elastiek vindt hij te smal, het andere stukje is weer te kort.....
Verder is iedereen stil, alleen Karin en Bart praten, maar dus puur over Bart zijn creatie.

12.25 weer een helicopter (dezelfde?)
Al het werk wordt onderbroken en iedereen rent weer naar buiten. De streams springen nu meteen weer op de beelden van binnen
Willem rende net naar binnen en riep iets in de camara. Het lijkt wel alsof er iets uit de helikopter gedropt is.....
Karin en Anouk hebben het over een hele goede actie en ze vragen nu of de voorraadkamer open is.
Ze zeggen dat ze er niks mee kunnen maar leuk vinden ze het wel. 12.27 weer de helicopter die overvliegt. FF luisteren of ik horen kan wat er dan gedropt zou moeten zijn. Ruud zegt weer een mentale opkikker gekregen te hebben. Ze lullen nu over tijdschriften welke ze willen, zou er dan iets van literatuur gedropt zijn? Ruud bedankt de jongens van de VI
Ik weet nu wel zeker dat er iets gedropt is, alleen nog niet exact wat.

Wat er ook gedropt moge zijn, het heeft iets met de VI te maken.....Ruud is in elk geval weer helemaal happy.

donderdag 18 november 1999 @ 12:22:00 #18
1573 Kipman
pi_220803
Ik heb geen saaier moment kunnen kiezen om naar de streams zonder geluid te kijken. Ik stop ermee. Ik ben trouwens ook vrij.

Dag.

pi_220804
Opnieuw komen vliegtuigjes over ze staan allemaal buiten te zwaaien en te schreeuwen.

Een helicopter heeft wat gedropt ik weet alleen niet wat.

R: "wat gaaf zeg joh he"

Ik hoor Bart zeggen dat zijn reclamedingen denk ik, mij is nog onduidelijk wat het precies is geweest maar zal niet veel zijn want ze zijn weer aan het freubelen.

Ha die Binky, hebbie de koptelefoon weer op ?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 November 1999).]

pi_220805
Ze hebben kleine parachutjes uit de heli gegooid in de kleuren van nac? geel en groen.
Volgens Ruud ongeveer 10 stuks.

R: hier krijg ik een mentale opkikker van.
R: dat wij zoveel aandacht krijgen van de mensen en de media.

Er zat geen boodschap bij of zo.

Ruud vraagt: hoeveel kost zo'n ding om te huren. Bart: 300 of 400 gulden per half uur ongeveer.

what's life without BB

donderdag 18 november 1999 @ 12:47:00 #21
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_220806
Spannend zeg... ga vooral door meiden!!!!!!!
pi_220807
Ruud werd naar de DBK geroepen. Hij moest de parachutjes inleveren.
De stem riep: wil Ruud naar de DBK komen. Ruud antwoorde: Nee.

De parachutjes zijn gedropt geworden door NAC, zegt Ruud zojuist.

R: ik vind dit zo tof dat ze dit doen. Ze doen dit niet alleen voor mij, maar ook voor Voo.

Hierna hadden ze het over de cheampions leage en voetbal. Dus misschien heeft er toch wel info opgestaan.

En ze zijn weer aan het knutselen.

A vraagt aan B: weet jij wat we met dat rubber kunnen doen?
Ruud antwoord hierop: kapotjes
A: Ja, kunnen we hier nog iets mee doen Bart?
Nee antwoord bart.

Ruud: leuk van die heli, breekt de dag een beetje.
Willem: breek de dag tik een eitje.

Anouk heeft het toetsenbord klaar voor haar broer.

what's life without BB

pi_220808
12.38: Ze lullen nog steeds al knutselend aan tafel over de actie van zojuist. Ik kan het niet helemaal goed verstaan hebben (geluid was vrij slecht) maar het klonk alsof er dus 1 (of meer) exemplaren van de VI gedropt zijn en er door de stem gemeld werd dat die ingeleverd moest worden. Ondanks een soort 'kom hem dan maar zelf halen' mentaliteit van Ruud is dat dan kennelijk wel gebeurd, anders was hij nu wel aan het lezen gegaan.

Karin geeft nu even aan dat de allereerste heli inderdaad een chinoek was en dat die helicopter daarna een andere was.

Ruud zegt nu dat 'ze' al wisten dat hij hem onder zijn trui had zitten.....

Even tussendoor n.a.v. die commando actie: Is een VI ook potentieel gevaarlijk en moet ie daarom ingeleverd worden?

Maurice zegt nu dat ze het voor Ruud deden maar ook wel voor zichzelf (hij doelt dus op de VI) Ruud gaat hierop in en zegt "net als veronica, die doen het ook wel voor ons, maar vooral voor zichzelf".

12.46: Ze zitten nu weer redelijk rustig en stilletjes te knutselen. Gesprek gaat wisselend over het geknutsel en de actie van zojuist, maar bijzonder praterig zijn ze niet.

Haha Anouk vraagt aan Bart wat ze met het vloeibare rubber kunnen doen. Jawel hoor antwoord Bart.
"kapotjes maken!" dendert Ruud er gelijk overheen......

Binkie ik lees net jouw post. Het zouden heel goed parachutes kunnen zijn, maar daar heeft dan WS de VI aan gezeten want daar hadden ze het echt over, over dat het de VI was, Ruud hem onder zijn trui had gestopt en hij zich afvroeg hoe BB dit gezien kon hebben, over dat er "oud" nieuws in stond en dat hij het flauw vond, hij had hem best wel een half uurtje kunnen lezen van BB vindt hij.
------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 18 November 1999).]

pi_220809
A: "is er nog iets waar ik water in kan doen"

W: "daar is nog wel een potje"

A: "ik pak gewoon een glas hoor"

Anouk is met waterverf bezig.

K: "echt leuk Bart, heb je leuk gedaan"

B: "ben er ook best trots op, die is voor mijn Oma", wat een lieve opmerking vindt ik dat van Bart.

A: "wie weet hoeveel gips ik ervoor nodig heb?"

pi_220810
Digger ik begrijp niet wat je schrijft: WS de VI? Maar het waren wel parachtjes, in de kleuren van NAC. Ongeveer 10 stuks zijn er gedropt geworden.

Ja oliebol, ik heb dat ding weer op mijn hoofd. Maar ik wel een voordeel: ik krijg geen koude oren hahahahah
Enneh, welkom terug, om ons mentaal en fysiek te ondersteunen, met typen

Willem heeft zijn cadeautje ook al klaar. Wat het voor moet stellen ik weet het niet, maar het hangt aan een kleerhanger.

Bart treft voorbereidingen om brood te bakken.

------------------
what's life without BB

what's life without BB

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')