quote:
op 11-18-1999 om 01:03 PM schreef binky het volgende:Digger ik begrijp niet wat je schrijft: WS de VI? Maar het waren wel parachtjes, in de kleuren van NAC. Ongeveer 10 stuks zijn er gedropt geworden.
Allereerst sorry dat ik je naam net met ie schreef ipv y
Het waren parachutes ja, maar aan parachutes zit iets, anders is het zo nutteloos. En daarna ging alles ineens over de VI (Voetbal international). vanwege het slechte geluid (en omdat de camera's naar binnen switchten) kon ik het niet perfect volgen maar volgens mij heeft Ruud dus in elk geval 1 exemplaar van de VI weten te bemachtigen, dit onder zijn trui gestopt maar helaas was dit door BB gezien (hij vroeg zich af hoe ze het gezien konden hebben). Daarna moest hij dit dus inleveren.
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij het onzin vond dat hij niet even een half uurtje de VI kon lezen omdat er toch geen 'nieuws' in stond (hij doelt dan waarschijnlijk op nieuws over BB)
Hij zij ook te hopen het anders op een later moment wel te mogen lezen.
13.13 Anouk begon net te zingen: "op een onbewoond eiland, daar zou ik willen zijn...." Nou meid dan moet je toch echt eerst het huis voor uit so please go!
De hele groep is verder nog steeds aan het knutselen (Anouk vraagt nu wat een leuk vormpje is om een asbak van te maken, vierkant zegt Bart ) en Bart is Brood aan het maken. De stemming is wat beter nu als vanochtend. Bart en Karin hebben het er weer over hoe verdomd laag die helicopter wel niet vloog. En ik hoor Bart nu duidelijk het hebben over het gooien van VI's
Bart komt nu met helicopterverhalen
ze zijn thee aan het drinken en hebben het er nu over dat ze voor het einde van de week taart zouden krijgen
Willem vraagt of ze weer de slaapkamer inmogen en dat mag. Ze lopen de slaapkamer in en Willem roept Ruud en Bart en Maurice zegt dat het lijkt alsof er een wervelwind doorheen geraast is.
Ik heb geen idee waarom ze eerst dan niet de slaapkamer inmochten en wat er dan gebeurd zou moeten zijn....iemand anders misschien?
Bart reageerd erg gepiqueerd als Maurice vraagt of het opschiet met het brood. "ik zie jou anders ook niks doen" briest hij terug
------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 18 November 1999).]
Wat is er toch?
Vlak hiervoor zat Bart te vertellen dat er gisterenavond allemaal rijst in zijn bed lag en iemand had het opgemaakt. Hij denkt dat het een vergeldingsaktie is voor de pindakaasboterham...
Iedereen (muv Bart) zit alweer aan tafel, dus wat er nou in die slaapkamer was. Bart staat bij het aanrecht.
Ze zitten elkaar overigens lekker af te katten, zou dit zijn omdat ze vinden dat ze maar eens ruzie moeten maken?
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 18 November 1999).]
M: "nee afblijven die is van mij"
W: "ben je weer wat anders aan het uitvreten, dom wicht" Nou ja Willem wat een opmerking, wederom siert dat je niet.
Anouk reageert er ook wat geirriteerd op, ze zegt: "maak jij een frame zodat je jezelf kunt zien in de speigel"
Maurice heeft er aardigheid in zo te zien, hij is echt creatief bezig. ben benieuwd wat hij maakt.
R: "ik vindt me eigenlijk wel heel zielig"
In koor iedereen "wij vinden dat ook Ruud"
Zoals Chafre zegt ze katten wat en raken snel geirriteerd. HAHA de knutselfrutselziekte is uitgebarsten.
Ze katten op Anouk, echt weer vervelende opmerking, iets wat niet echt leuk overkomt. Willem, Bart zijn daar het sterkste in.
R: "als we nu een kat hadden gehad hadden we lekker kunnen knuffelen joh he, weet je dat"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 November 1999).]
A: "ik heb het af jongens, ik ga even nog wat anders maken"
Maurice en Karin houden zich wat op de achtergrond.
K: "we hebben ook nog roze stof"
B: "praat maar we luisteren toch niet naar je"
M: "ooh was je er nog ik dacht dat je naar huis was"
Verder knutselen ze maar verder, een moment voor mij om te beginnen aan mijn middagrust, Tot straks bij het inzetten van de avondstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Ze hadden het zojuist over psychologische test in Papendal??
Bart was daar samen met Mona en Bianca.
Ruud had Willem daar gezien.
Bij Karin was eruit gekomen een sterke en sociale peroonlijkheid, en bij Ruud was dit ook zo ongeveer.
Bart is brood aan het kneden.
14.18: R+K+W+B+A zitten aan de tafel, nog immer te knutselen (het komt me al bijna de keel uit) en het gaat voor de verandering eens over voetbal (na sex komt voetbal bij Ruud en na voetbal weer sex, dus wat er straks weer zal komen lijkt me duidelijk). Logischerwijs praten W en R het meest.
In Almere schijnt zojuist even de zon doorgebroken te zijn (ter vergelijk ik heb lampen en verwarming aan het het sneeuwt onwijs).
Wat Maurice precies aan het doen/maken is weet ik niet maar hij zit op zijn knieen aan de tafel met zijn hoofd bijna in zijn werk. Willem zit rustig te naaien. Anouk lijkt me iets van een bloem aan het maken. Het gesprek gaat inmiddels weer over Maurice zijn favo onderwerp, Motoren en de TT.
Continu is er wel een bewoner (al uren gaat dat zo) die ofwel onbewoond eiland begint te zingen voor 2 regels of met het 'O si Sisi rider" aankomt.
Het geluid springt nu telkens over bij me, heel irritant maar Bart had het er over om 'Nederland' de rug toe te keren en naar Noord Brabant te gaan verhuizen. Meteen volgt van Karin een opmerking over Sabine, of hij dan bij haar gaat wonen, of ze op hem wacht.
Daarna is ff het geluid weg en vervolgens zegt Bart iets over "anders naar Zwitserland gaan". Bart zegt nu honden leuker te vinden als katten maar het komt er wel zo uit alsof hij ze allebei niks vindt. Maurice blijft ondertussen echt supergeconcentreerd met zijn creatie bezig en hij mengt zich dan ook amper in welke conversatie dan ook.
"Scheisse" roept Anouk uit. Het lijkt dus niet echt te vlotten met dat geknutsel van haar. Wel heeft ze wat bloemen gemaakt inderdaad en ze gaat er nog wat maken.
Anouk sprong net op van schrik en liep richting raam omdat ze iets in de tuin vermoedde (een Swat team om haar te bevrijden ? ) maar nee, het was maar een kip
------------------
Karin had het vanmiddag erover dat ze deze week een taart krijgen.
A: wanneer krijgen we die taart dan.
K: voor het eind van deze week. En dat is dus morgen.
Willem had het over de financien hiervan.
Dat ze al over de fl 100,00 heen zaten, met de spulletjes.
Tjeses, knutselen, ik heb er even genoeg van gehad
Een zinnig gesprek komt er toch niet uit.
En wat eten ze weer: pannekoeken lekkerrr!!
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 18 November 1999).]
Verder (nu ik hier toch post) iedereen hartstikke bedankt voor het stream verslaan, en voor degenen die meer willen weten van Chinooks. (Ik zou niet weten waarom).
http://www.army-technology.com/projects/chinook/index.html
Zoals Binky melde was er daarnet al een discussie over hoe het moest met het knutselbudget. Diverse personen wouden nog wel graag wat materialen erbij hebben maar Willem adviseerde eerst te kijken wat ze nog konden met wat ze nu hadden, dan zouden ze eventueel morgen nog wel wat bij kunnen halen indien nodig.
Ik heb nu 3 keer lege gele banken, alleen op 3 heb ik Bart in de tuin. Ik kan alleen moeilijk zien wat hij doet omdat het erg donker is. Zo te zien was hij eerst de kippen aan het voeren en ging hij daarna even wat harken of zo. Hij maakt nu iets schoon met een bezem. Ruud kwam even polshoogte nemen maar is weer naar binnen gegaan. Aha beter beeld. Bart spuit nu een emmer schoon, waarschijnlijk was hij met de bezem daar ook al mee bezig, die Emmer hebben ze gebruikt tijdens het knutselen geloof ik. Bart kijkt vervolgens nog even bij de kippen en gaat weer het huis in.
Alles is weer volledig rustig binnen in huize BB. Gesporken wordt er nauwelijks. bart en Anouk zijn in de keuken, maken even iets te eten en drinken voor zichzelf terijl Ruud en de anderen in stilte aan tafel verder knutselen.
Ik hoor iemand zagen maar heb daar geen goed beeld bij.
Ik heb alleen 1 vraag: Ligt er in het BB-tuintje ook sneeuw?
En KKip,
Nee er ligt geen sneeuwe
Van die geluiden die ik momteel hoor, word ik even niet goed van; schuren van hout.
Willem is aan het borduren, ziet er wel geinig uit.
Ruud weet van ellende ook al niet meer wat hij moet doen, volgens mij
Bart en Anouk zijn gips klaar aan het maken.
En dit gaat denk ik nog wel door tot een uurtje of 5. Dus ik hou het voor vandaag voor gezien.
Oliebol, ik heb me netjes afgemeld hahaha
Tot morgen:0
Ik wist wel hoe zo'n ding eruit zag, alleen niet meer hoe je het exact schreef.
Momenteel staat stream 3 ingezoomd op het woord 'knuffel' achterop de muur. Bijzonder interessant stilleven.....NOT.
Bart zojuist tegen Willem: Willem, wil je in 1 keer weten hoeveel we al kwijt zijn of zal ik het in 3 keer doen? Nee hoor zeg maar, reageerde Willem.
176 en een beetje zegt Bart. "ojee dan hebben we nog maar 50 gulden voor boodschappen roept Karin er gelijk achteraan.
Ondertussen heb ik de Teleac cursus knutselen niet meer nodig, die heb ik inmiddels in 1 dag gevolgd.... Ruud mompelt nu het Amerikaanse volkslied...geen idee waarom....
Bart knutselt niet, die staat in de keuken wat schoon te maken van materiaal welke hij gebruikt heeft of gebruiken gaat lijkt me. Anouk is nu bij hem komen staan. Willem is nog immer aan het naaien en doet dat in stilte. Maurice is ook nog steeds in alle rust met zijn creatie bezig.
Even over de hele middag gezien: Karin was prima en OK, open behulpzaam en aanspreekbaar. Gewoon lekker bezig. Bart en Willem waren erg blafferig jegens Anouk, die (misschien wel daardoor) erg stil was. Maurice was rustig als altijd en druk aan het knutselen. Ruud was ook, behalve even na die heli actie, zeer rustig, maar heeft inmiddels al wel de van hem bekende portie sexuele opmerkingen gemaakt.
Als Karin er niet zou zijn was er waarschijnlijk amper een woord gezegd, nu kwam er af en toe nog een korte conversatie op gang. Met nomineren zal me het trouwens benieuwen wie Bart naast Anouk zal nomineren.
Karin weer? Want zonder Karin was hij vandaag alleen maar aan het knoeien en prutsen geweest. Ik acht de kans redelijk groot dat Bart nu voor Maurice zal gaan.
OK ff verder weer.
Anouk lijkt een beetje verkouden, loopt telkens wat te snotteren en snuit met enige regelmaat haar neus. Ze wil nu een kussen voor haar zusje maken. Het lijkt erop alsof sommigen het zat zijn de hele tijd te zitten, iedereen begint nu een beetje rond te lopen op Ruud, Maurice en Willem na. Anouk is verbaast dat Ruud al zo veel beertjes gemaakt heeft.
------------------
1630
B: sterk verhaal over pilonnen in zwitserland met zijn broer .. weg afzetten, baldadig met pilon op z'n hoofd, gelijk politie erbij die hem in elkaar wilde rammen.. 20 franc boete en oprotten
1650..
ze hebben het over de weekopdracht, IKEA en kinderarbeid
K: IKEA is niet mijn stijl, dat in de rij staan en spullen uitzoeken, afschuwelijk vind ik dat en dan ontbreken er weer 3 schroeven, kan je weer terug
W: ik heb er best wel leuke dingen gehaald
M: het heeft geen uitstraling, maar er zijn wel leuke dingen zoals dat kastje met dat gaas ervoor
K: afschuwelijk
Ruud ligt voor pampus op de bank
M is met z'n vliegtuigje aan het spelen K: hij is echt mooi
-------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 18 November 1999).]
Anyway na een lange knutseldag (alleen Nico en Myrna zouden het zo lang volhouden) zijn ze.......nog steeds aan het knutselen. Nouja, ze zitten aan tafel en praten erover althans.
Bart komt weer aan met zijn Murphy's Law. Als iets niet werkt, maak het dan groter. Niemand reageert echt want niemand blijkt het echt te snappen. Bart zelf overigens ook niet want hij begint meteen te gissen naar waar het op zou moeten doelen.
Karin zegt dat ze erg benieuwd is naar wat er in de dagboekkamer ligt (ik heb dan schijnbaar ff iets gemist, laat ik het knutseldoofheid noemen) maar de anderen denken dat het nieuwe batterijen zullen zijn voor de zenders en niks speciaals. Nu vraagt Anouk weer wat over haar creatie en Karin komt gelijk met tips.
Alles is verder erg rustig.
Ik verneem net dat Oliebol de avondstreams heeft aangemaakt dus zal ik het hierbij laten, in de avondstreams gaan we dus weer verder.
Als iemand Anouk daar gaat weghalen, laat ze in godsnaam ophouden met knutselen!
Maar OK, verder in de avond streams
Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002262.html
Bedankt allemaal namens de niet streamkijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |