Zou je kunnen zeggen, maar ook ik heb wel eens rustige momenten of pauze's.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:55 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Fok dan gewoon niet op je werk denk ik dan.
mits je vriendin niet thuis isquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:54 schreef McKillem het volgende:
Klacht 2: Weten dat mensen hieronder NSFW plaatjes gaan posten, dus pas weer kunnen lezen als ik thuis ben.
Erg representatief staat het niet als er klanten achter me langs lopen en ik scroll toevallig op dat moment langs een stel tieten... Dus, NSFW.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Vallen een paar tieten al onder NSFW dan bijvoorbeeld?
Maar het is wel representatief dat je op een Forum bezig bent terwijl er klanten achter je langs lopen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Erg representatief staat het niet als er klanten achter me langs lopen en ik scroll toevallig op dat moment langs een stel tieten... Dus, NSFW.
Alof die klanten van een afstand kunnen zien, oh kijk die gozer op fok zitten!! lollereins wat een kneus!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar het is wel representatief dat je op een Forum bezig bent terwijl er klanten achter je langs lopen?
Daar heb je een valide punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Rekkie het volgende:
Ondertussen ben je dus zelf de oorzaak van het vertonen van NSFW materiaal op je werk, want je blijft ook moedwillig doorposten en dus lezen in dit topic, terwijl je al NSFW matereriaal verwachtte
Is een blikje beter?quote:[b]Op maandag 11 augustus 2008 15:54
Zwaar irritant als ik op werk opeens een stel tieten naast een biervat langs zie komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Net of klanten op die afstand alle smilies en avatars niet kunnen zien. Ze hebben heus wel door dat jij niet met je werk bezig bent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alof die klanten van een afstand kunnen zien, oh kijk die gozer op fok zitten!! lollereins wat een kneus!!!
Tieten identificeer je op 10KM afstand nog. Deze forumlayout niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:Brrrrrrrr.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ff lekker zelf, lafaardquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef xyz147 het volgende:
Wie wil een gif posten van 2girl1cup?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |