t word steeds gekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:37 schreef bartvanderzanden het volgende:
Kappen stelletje beschimmelde aarschmaden
Mn chick wat doe je.....quote:
Je wansmaak tonenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:40 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Mn chick wat doe je.....
Prima combinatie toch?quote:
Ik quote 'm nog een keer. Voor de zekerheidquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef 100procent het volgende:
Heey Rekkie, met je profielfoto van een negertje. (laat zowiezo al zien dat je stijlloos bent)
Maar Rekkie, hou eens effe je bekkie of ik rek je negersmoel eens effe op jongen.
Vooral als je een zwarte bent maak ik je dood, dan moet je écht je bek houden want dan heb je GEEN RECHTEN IN DIT LAND.
O ja, en in de rest van de wereld ook niet!
Anoniem? Als je een beetje handig bent met google en internets vind je me echt wel... zelfs adres en telnr als je echt een beetje handig bent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef 100procent het volgende:
Nou, ik vind dat het soms echt wel een beetje symphatieker kan.
Dit laat natuurlijk weer de "ware mensheid" zien, zo van:
We zijn anoniem, dús we gaan elkaar lekker afzeiken....maar op m'n werk...o, dan ben ik zó braaf en zó tammetjes....want dán durf ik m'n bek niet open te trekken!
Nee, ik zet lekker al m'n grieven op zó'n forum, want dáár durf ik lekker wel...want dan ben ik anoniem!
Hoeveel kan je trouwens krijgen voor een doodsbedreigingquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Ik quote 'm nog een keer. Voor de zekerheid
100quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Hoeveel kan je trouwens krijgen voor een doodsbedreiging
Ik hoop dat dit een grapje is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef 100procent het volgende:
Heey Rekkie, met je profielfoto van een negertje. (laat zowiezo al zien dat je stijlloos bent)
Maar Rekkie, hou eens effe je bekkie of ik rek je negersmoel eens effe op jongen.
Vooral als je een zwarte bent maak ik je dood, dan moet je écht je bek houden want dan heb je GEEN RECHTEN IN DIT LAND.
O ja, en in de rest van de wereld ook niet!
Misschien kun je het in natura betalen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet ik die dan uitbetalen na mijn dood?
Want dan moet ik eerst even pinnen
Necrofilie is zooooo januari 1997quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:49 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Misschien kun je het in natura betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |