De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Cazano het volgende:
pfff geen idee, toch wel behoorlijk veel, stuk of 30 denk ik? 18 jaartjes
je bent niet raarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.
Ben je dan raar als dit niet het geval is of je er nooit zo mee bezig ben geweest?
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Chulaa het volgende:
ik gok op 5 meisjes/vrouwen, en op zo'n 20 jongens/mannen
ik hou helemaal niet van tongzoenen. Behalve tijdens de sex. ik mot er niks van hebben![]()
Doe mij maar gwn een lading kusjes en plagende kusjes geven![]()
Ik probeer dat 'getong' ook altijd weg te houden anders was het getal bij de mannen wel een stuk hoger geweest..
Wat stoerquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef BBUURRPP het volgende:
Sinds mijn 9e (ja was vroeg ja)
tot mijn 16e...
Rond de 40 denk ik..
Komt vooral omdat ik uit drie verschillende klassen (bijna) alle meisjes heb gehad, ook de grenades
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijnquote:
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
vind ik 2 heel verschillende dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
Zelfde hier min of meer. 4, maar 2 daarvan tellen niet, dus 2. Ben 28 en hier zal het wel bij blijven. Soms denk je, had ik maar wat meer gedaan, maar tegelijkertijd had ik daar niet echt plezier van gehad, dus het is wel goed zo. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen dat mensen graag van een wildvreemde zijn of haar speeksel willen proeven. Ik vind op de grond tuffen al vies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef As_33 het volgende:
Ik vind zoenen ontzettend intiem, nog intiemer bijna dan neuken, dus ik doe dat eigenlijk alleen maar wanneer ik iemand echt heel leuk vind. Ik ben nu 22, en heb met 4 mensen gezoend, namelijk eerste vriendje, tussenscharrel met wie ik een zeer diepe vriendschap had, één foutje vanwege een weddenschap (was de eerste en wat mij betreft laatste keer dat ik ooit zomaar met iemand gezoend heb), en huidige vriend.
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
jammer genoeg welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |