Hoop dat je advocaat ze nog flink wat schade aan kan brengenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Ultralaser het volgende:
T-Mobile is echt kansloos. Ik ben zakelijk met ze in gevecht door het Iphone abo. Mijn bedrijfs jurist moet er echt om lachen gewoon.
Je stuurt brieven je krijgt antwoord we hebben het binnen en daarna hoor je nooit meer wat. Verleden week meerdere schade claims bij T-Mobile aangemeld kijken als ze nu wakker worden.
Goedzo, Ultralaser.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Ultralaser het volgende:
T-Mobile is echt kansloos. Ik ben zakelijk met ze in gevecht door het Iphone abo. Mijn bedrijfs jurist moet er echt om lachen gewoon.
Je stuurt brieven je krijgt antwoord we hebben het binnen en daarna hoor je nooit meer wat. Verleden week meerdere schade claims bij T-Mobile aangemeld kijken als ze nu wakker worden.
Daar bereik je toch niks mee, alles staat in hun voorwaarden. Heb je die niet gelezen? Dan heb je pech.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Ultralaser het volgende:
In hun voorwaarden staat dat ze mij een dienst leveren bellen, sms, data. Echter leveren ze al deze 3 niet. Dus tja daar bereik ik genoeg mee aangezien hun dr eigen voorwaarden niet nakomen. Daar komt bij dat zakelijk en particulier nog een groot verschil is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar bereik je toch niks mee, alles staat in hun voorwaarden. Heb je die niet gelezen? Dan heb je pech.
Wel knudde hoe ze dingen expres niet vertellen om jou toch dat abo aan te smeren, maar het is jou eigen verantwoording om de voorwaarden te kennen.
Heb je opzich gelijk in, daarom heb ik ook geen poot om op te staan. Iets negatiefs verbloemen door halve informatie te geven, daar kun je niets tegen doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar bereik je toch niks mee, alles staat in hun voorwaarden. Heb je die niet gelezen? Dan heb je pech.
Wel knudde hoe ze dingen expres niet vertellen om jou toch dat abo aan te smeren, maar het is jou eigen verantwoording om de voorwaarden te kennen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Drs_P_Perenzout het volgende:
U maakt zelf de fout door uzelf zo over te leven aan de moderne techniek.
Ik gebruik alleen de ouderwetse vaste telefoon, die altijd werkt. Voor internet zijn computers uitgevonden.
De jeugd van tegenwoordig baseerd zijn bestaan teveel op techniek. Wat is er mis met gezellig rond het haardvuur gemoedelijke liederen te zingen met uwer vrinden? Er wordt tegenwoordig liever gebeld, of over de webcam gepraat.
Schandalig is het.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Drs_P_Perenzout het volgende:
U maakt zelf de fout door uzelf zo over te leven aan de moderne techniek.
Ik gebruik alleen de ouderwetse vaste telefoon, die altijd werkt. Voor internet zijn computers uitgevonden.
De jeugd van tegenwoordig baseerd zijn bestaan teveel op techniek. Wat is er mis met gezellig rond het haardvuur gemoedelijke liederen te zingen met uwer vrinden? Er wordt tegenwoordig liever gebeld, of over de webcam gepraat.
Schandalig is het.
quote:geregistreerd op: maandag 11 augustus 2008 @ 11:01
Kijk eens bij nummerbehoud. Ze kunnen een nummer toch niet eerder bij een bedrijf wegpakken als je daar nog een contract hebt? Dat is pure logica..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:42 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
In hun voorwaarden staat dat ze mij een dienst leveren bellen, sms, data. Echter leveren ze al deze 3 niet. Dus tja daar bereik ik genoeg mee aangezien hun dr eigen voorwaarden niet nakomen. Daar komt bij dat zakelijk en particulier nog een groot verschil is.
Ik ken hun voorwaarden maar hun denken dat die niet voor hun gelden.
Mijn vriendin heeft een sim kaart van T-Mobile waar ze gratis mee kan bellen nummer stond niet goed in het systeem na veel gezeik toch voor elkaar gekregen plus 5 maanden gratis bellen. voor haar jaar abo dus tja je bereikt er genoeg mee.
Door juist de instelling die jij hebt je bereikt er niets mee kunnen dat soort bedrijven dat flikken. Als ik het bij mij klanten doe zijn ze ook niet blij.
Dat tijdelijke nummer deed het dus nog geen week, dat is nu zomaar afgesloten bij mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Kijk eens bij nummerbehoud. Ze kunnen een nummer toch niet eerder bij een bedrijf wegpakken als je daar nog een contract hebt? Dat is pure logica..
Tevens kan je nu al WEL bellen en smsen op je tijdelijke nummer via T-Mobile. Dat is alleen wat duurder, gewoon tot die tijd even bellen en smsen met je andere provider. Is toch niet moeilijk..
Somige mensen maken overal een probleem van. Is toch altijd geweest dat je een gesimlockte telefoon niet kan gebruiken op een ander netwerk?
Dat is dan inderdaad weer niet de bedoeling dat ze die uit de lucht halen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Dat tijdelijke nummer deed het dus nog geen week, dat is nu zomaar afgesloten bij mijAls ze dat nummer gewoon geactiveerd lieten tot eind volgende maand was het prima geweest.
"Maar meneer, het probleem is dat dat tijdelijke nummer op niemands naam staat en dat wij u daar dus niet mee kunnen laten bellen en SMS'en"quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad weer niet de bedoeling dat ze die uit de lucht halen.
WTf nog nooit van gehoord.. Daar hoor je gewoon mee te kunnen bellen hoor.. prutsers bij tmobilequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
"Maar meneer, het probleem is dat dat tijdelijke nummer op niemands naam staat en dat wij u daar dus niet mee kunnen laten bellen en SMS'en"
Jullie hebben gvd al m'n gegevens, de SIM-kaart is op naam naar me toegestuurd en ik ben al jaren vaste Orange-klantHoe moeilijk is het om dat nummer even aan mijn account te koppelen?
Vandaar dit topic dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef deepart het volgende:
[..]
WTf nog nooit van gehoord.. Daar hoor je gewoon mee te kunnen bellen hoor.. prutsers bij tmobile
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |