abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60731861
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

vind het wel handig, dan weet ik waar ik niet moet gaan wonen
Buitenveldert is nou niet bepaald crimineel in dat opzicht.

Crimineel saai misschien.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:09:28 #82
36354 HardcoreVZ
Hardcore 4 Life
pi_60732323
Tering wat een gezeur over die foto, die stond na 10 minuten al op frontpage en op nu.nl, kijken jullie nooit eens ergens anders dan op forum.fok?
pi_60732387
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef HardcoreVZ het volgende:
Tering wat een gezeur over die foto, die stond na 10 minuten al op frontpage en op nu.nl, kijken jullie nooit eens ergens anders dan op forum.fok?
doe maar rustig ik verzeker je dat ik wel eens ergens anders kijk ook. hoop dat je nu weer rustig kunt ademhalen
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:16:28 #84
187195 SheikYerbouti
Never trust a tampoon!
pi_60732479
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raap me op: briljant
I got a cheerleader here wants to help with my paper
Let her do all the work'n' maybe later I'll rape her
pi_60732700
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Loedertje het volgende:
De daders hebben de benen genomen
das best wel ziek, dat zal wel een zooitje geweest zijn dan
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_60732721
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef nienada het volgende:
wie was dan die sjaak bij de chinees in amstelveen? daar vlakbij busstation... tjonge oudzuid/buitenveldert word er niet beter op, mischien moet ik m'n boeltje pakken en naar west v erhuizen
was dat niet Jules Jie en zijn vriendin? 10-10-2003
Een drugshandelaar en bekende van Sam Klepper.
Jie zou aandeel hebben gehad in de bom-aanslag Op drugshandelaar Jaap vd heijden (bom in tasje aan de deurknop)
Daders van Jie en zijn vriendin onbekend, vermoedelijke opdrachtgever, Mink Kok. Dit omdat Jie ook informant was van de AIVD en veel info verschafte over Mink K.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_60732724
Dank voor de foto's.
Make my day!
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:32:22 #88
36354 HardcoreVZ
Hardcore 4 Life
pi_60732901
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef nienada het volgende:

[..]

doe maar rustig ik verzeker je dat ik wel eens ergens anders kijk ook. hoop dat je nu weer rustig kunt ademhalen
Ik ga het proberen.
pi_60732926
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

was dat niet Jules Jie en zijn vriendin? 10-10-2003
waren die niet geschoten terwijl ze in een mercedes voor het verkeerslicht stonden te wachten?
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:36:12 #90
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_60732995
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef HardcoreVZ het volgende:
dat is tevens dezelfde foto....
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:38:31 #91
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_60733048
Téring wat heftig zeg, om dat van dichtbij mee te maken .....of ben ik een (sensatiegeil) mietje?

Wat deed ie daar in zijn onderbroek eigenlijk? Was het vuilniszakkenbijdewegzettendag???
pi_60733098
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

waren die niet geschoten terwijl ze in een mercedes voor het verkeerslicht stonden te wachten?
In ieder geval op de Keizer Karelweg te Amstelveen.

Andere in die buurt:
Cor van Hout, 24-01-2003 te amstelveen. Willem Endstra wijst Holleeder aan als opdrachtgever. Uitgevoerd door, Maruf M en Nico V.

In een japans eethuis aan de nieuwezijds, Zoran Vrhovac, tezamen met Lyas Sabic en Bouwina Akkerman (17-11-2000).

Samir Hadziselimovic en Djordje Ilic, oudekerk a/d amstel, 01-04-1993. vermoedelijke dader Jesse R en Moppie R. Opdrachtgevers onbekend.

1 van deze dan?

Bron: Pieter Feller, een kleine geschiedenis van de Nederlandse misdaad, 2008

[ Bericht 6% gewijzigd door zaans_boefje op 11-08-2008 14:46:22 ]
pi_60733609
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Buitenveldert is nou niet bepaald crimineel in dat opzicht.

Crimineel saai misschien.
Dat dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60734825
Ook een voorbijganger geraakt las ik. Kut, je zal er maar toevallig even langsrijden....
pi_60735040
Naam is bekend, grappig als je even in google cache kijkt:

Het gaat dus om August Ajoeba

http://64.233.183.104/search?q=cache:r7wUKotAd3wJ:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26topic%3D133221.0+%22sege+heeft+plan+bedacht+om+beppie+[brain]van+piet+wortel+te+ontvoeren+%22&hl=en&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_60735079
Die vluchtauto zal vast ook wel gejat zijn. Blij dat het mijn auto niet is.
pi_60735160
At5 plaats het volgende bericht op teletekst en op www.at5.nl (let op foto gespot door Tim )
quote:
Google resultaten voor August A:
quote:
en de site mamjo.com laat zien:
quote:
Wie weet meer over deze August A?

Zie AT5 opname met veel info:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=36992
pi_60735271
Check link naar google cache, daar wordt ie al met dood bedreigt
pi_60735804
Om even nog wat extra "research" te doen:
August wordt ook wel Sege Bai genoemd op dat Mamjo-forum. Vervolgens wordt er in dat topic een paar keer gesproken over ene Mickey die opgepakt is en over het vermoorden dus. Later (toevallig vannacht) is er eindelijk weer actie in het topic en komt die Mickey (althans zo doet hij zichzelf voor) op het forum en vertelt hij het volgende:
quote:
Re: sege heeft plan bedacht om beppie [brain]van piet wortel te ontvoeren
« Reply #27 on: Today at 00:23:50 » Quote

wat ik jullie wil zeggen sege bai weet niks is myn aktie puur uit me zelf houden jullie second er buiten afz' mickey aka [c.murde] tjowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Hij weet niks van zijn actie.. Zou de moordenaar dan ook bekend zijn? (onder een nickname althans).
pi_60735820
Tevens de Hyves gevonden van die segebai, maar daar heeft hij een andere voornaam. Staat wel een foto op..
pi_60736028
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:04 schreef raptorix het volgende:
Check link naar google cache, daar wordt ie al met dood bedreigt
check deze link naar een andere cache eens, (degene die ik vond dus).

http://64.233.183.104/search?q=cache:zaXNfERl9koJ:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26topic%3D133341.0%3Bprev_next%3Dprev+august+adjoeba&hl=nl&ct=clnk&cd=8&gl=nl
pi_60736068
Intressant!
pi_60736144
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:35 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

check deze link naar een andere cache eens, (degene die ik vond dus).

http://64.233.183.104/search?q=cache:zaXNfERl9koJ:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26topic%3D133341.0%3Bprev_next%3Dprev+august+adjoeba&hl=nl&ct=clnk&cd=8&gl=nl
Dat is de tweede pagina van het topic.
Kan je op komen als je op de eerste pagina beneden op 2 drukt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60736166
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat is de tweede pagina van het topic.
Kan je op komen als je op de eerste pagina beneden op 2 drukt...
Dat verklaart de 2 verschillende topicID's inderdaad
en als ik op 2 klik dan kom ik uit op de site, niet de google cache.

Hmmm, lees nu het geheel door, je kan gelijk hebben ook trouwens dat het page 2 is, nou ja. scheelt andere zoeken
pi_60736305
Ach ja, de gast is dood, afgerekend.
Wie zijn kont verbrand zal op den blaren zitten...helaas.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:51:19 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_60736402
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Stigmatiserend hoor om het stadsdeel erbij te noemen.

Want nu krijgen rijke lui een slechte naam?
Krekker is de bom!
pi_60736462
Wel typisch zuid he... meteen 3 negers erom heen die z'n kleren jatten
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:57:40 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_60736566
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:53 schreef santax het volgende:
Wel typisch zuid he... meteen 3 negers erom heen die z'n kleren jatten
Wat is daar typisch zuid aan dan?
Krekker is de bom!
pi_60736593
Waarom was die man eigenlijk half ontkleed?
Om hem te reanimeren?
Of was hij al half bloot?
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:17:10 #110
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_60736982
dat was hij al...
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_60737026
Zo warm was het toch niet vandaag?
pi_60737053
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Zo warm was het toch niet vandaag?
In Buitenveldert wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60737464
zie zojuist dat AT5 de tekst heeft aangepast en de naam gewijzigd
quote:
Maandag 11 augustus 2008
Bij een schietpartij op de A. J. Ernststraat in Buitenveldert is maandagochtend een dode gevallen. Het slachtoffer is de 34-jarige Surinamer August Adjuba. Hij is een bekende van de politie.
Volgens de politie is er meerdere keren geschoten en zijn de verdachten mogelijk per auto gevlucht. Er zou gebruik zijn gemaakt van een semiautomatisch vuurwapen. Getuigen dachten in eerste instantie dat er vuurwerk werd afgestoken.
De politie gaat ervan uit dat de dodelijke schietpartij een afrekening is in het criminele circuit.
Bron: www.at5.nl

Een tweede bron gevonden. Deze bron legt de verbanden onderling. De genoemde Giuseppe La Serpe (vieze peter) Een (voormalig) Hitman die is gaan zingen (zingen, een crimineel die de politie inlicht betreffende connecties en handelingen in de onderwereld). Vieze Peter (zo genoemd door een groezelig gebit) heeft vermoedelijk enkele liquidaties uitgevoerd voor Dino Soerel. Deze Dino word ook wel gelinkt aan Willem Holleeder.
quote:
Update 15.30 uur:

Het slachtoffer van de liquidatie vandaag in Amsterdam is de 34-jarige Surinamer August Adjuba. Hij komt voor in 'het proces van de eeuw', althans in de liquidatiezaken. Kroongetuige Peter La Serpe vertelt dat hij samen met Jesse Remmers een keer een vergeefse poging heeft gedaan deze August te liquideren.

De verklaringen van La Serpe moeten wellicht met de nodige korrels zout worden genomen, wat hij erover vertelt is dit: de 'neger' waar het om zou gaan woonde in dezelfde flat als Ali A., aan de Van Leijenberghlaan (op de hoek met de A.J. Ernststraat). Hij zou cocaïne hebben gestolen van Ali A. en een vriend. Ali A. is de man die volgens La Serpe samen met Dino Soerel een dodenlijst zou hebben opgesteld. Jesse en La Serpe zouden de lijst afwerken.

Eerst waren de twee killers op het verkeerde adres geweest, later kregen ze van Ali nieuwe informatie. Ali had zelf een keer met 'de neger' in de lift gestaan in zijn eigen flat aan de Van Leijenberghlaan en wist daardoor dus dat hij daar ook woonde.

Jesse had een mitrailleur, La Serpe een Beretta. Eerst stonden ze in de bosjes voor de flat, daarna gingen ze op een muurtje zitten bij een laagbouwwoning rechts naast de flat. Om acht uur 's avonds kwam de bewoner thuis, "die keek naar ons. Wij hebben hem zo min mogelijk aangekeken en zijn weggegaan en weer in de bosjes gaan zitten. Ik voelde mij er helemaal niet prettig bij omdat we gezien waren." Toen ze dan ook nog een mobilofoon aan de andere kant van de flat meenden te horen, gingen ze er vandoor: ze vertrouwden het niet meer. Het speelde omstreeks oktober 2005.

Volgens La Serpe wilde de vriend van Ali het erbij laten zitten, Ali wilde dat niet. Jesse en La Serpe doen er verder niks meer aan, 'de neger' ontspringt voorlopig de dans. Jesse en La Serpe gaan verder met de volgende op de dodenlijst: Cees Houtman. Die liquidatie lukt wel, op 2 november 2005.

Enigszins verwarrend: Ali A. is opgegroeid in Alkmaar, veel mensen denken dat hij daar woonde, maar hij wordt ook wel vaak als 'de Amsterdamse Turk Ali A.' aangeduid.
Bron: http://misdaadjournalist.(...)slachtoffer-liq.html

De besproken Ali A. is de waarschijnlijke opdrachtgever van de moord op Nedim ImaC (amsterdam-osdorp, 17-02-2007).

Ali A. was een speler bij de voetbal ploeg Turkiyemspor uit Amsterdam. Nedim I. was daar voorzitter en men vermoedde dat Nedim in drugs zich bezigde. Ali A. werd geholpen door hem. echter kregen de 2 ruzie, niet over voetbal

Ali A. vertrok naar een andere voetbalclub, SC Voorland, deze club had voornamelijk leden van Surinaamse afkomst.

Echter zit Ali A. nog vast momenteel, zover ik heb kunnen vinden.

[ Bericht 36% gewijzigd door zaans_boefje op 11-08-2008 18:14:11 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:53:07 #114
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_60737779
Dat Mambo forum is op dit moment weer online. Topic heeft nu overigens 4 pagina's.
quote:
ZE HEBBEN HEM NET VERMOORD IN BUITENVELDERT (SEGEBAI) .

Gado no e srebi . Na ing Pai a kisi. Na Gado wang kan beoordeel,veroordeel, ing.
Men is verlost van die kwelgeest.
Gado no sori ing wang finga maar wang anu.
Amen
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:37:54 #115
144213 Adidah
Het was wraak
pi_60738703
Ik krijg ook moordneigingen...als ik zie op welk niveau ze in dat forum communiceren. Anders ga je eerst even Nederlands leren of zo .
pi_60738741
wat een mensen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60738914
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:37 schreef Adidah het volgende:
Ik krijg ook moordneigingen...als ik zie op welk niveau ze in dat forum communiceren. Anders ga je eerst even Nederlands leren of zo .
Wie is dat sletje in je avatar?
pi_60738960
Allereerst R.I.P. SEGE

De opdrachtgever in deze Liquidatie is PIET WORTEL hij is ook de gene die Nippie heeft laten om brengen en dat zeg ik betrouwbare bronnen. Deze liquidatie is zomaar geweest. Het was niet Sege die het plan beraamd heeft om Beppie te ontvoeren dit waren die jongens C-murder en groep, SEGE heeft ze nog gewaarschuwd en nu moet hij dit met de dood bekopen. Mensen hij heeft die jongens gewaarschuwd en zei ook ik bemoei niet, maar zei hebben niet geluisterd. Jammer, jammer!! weer een broeder dood. afro :

Het lijkt onzin wel
pi_60739053
Nou ik denk dat al die mensen op dat forum binnenkort wel even langs justitie mogen voor een verhoordje, ohja: Dat ene meisje: Ik ben zwanger van hem, LOL>
pi_60739121
Wil ik de link er nog even bij plakken is de site weer dood.
Ze hebben natuurlijk ook niet zo'n serverpark als FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')