Ik kan m'n ogen dichtdoen ja, maar dan hoor ik nog haar stemgeluid en haar hoofd is op mijn netvlies gebrand.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:16 schreef Rekkie het volgende:
Ben je debiel of zo dat je reclame niet kan ontwijken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ze lijkt op die moordenares in The Strangers.
Nah in dat zuinige mondje van haar past die van mij maar met moeite denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Snever het volgende:
Hoe diep zou ze hem kunnen hebben?
Geen idee, die ellende kijk ik niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:43 schreef jordeeeh het volgende:
Die zat toch ook eerst in een Nederlandse soap? Of heb ik dat verkeerd?
Mja k keek t vroeger wel eens, maar dat wijf kan echt niet achterenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Geen idee, die ellende kijk ik niet.
Dat is overduidelijk niet veranderd met haar quasi ongelovige "ECHT ?????????????????"quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k keek t vroeger wel eens, maar dat wijf kan echt niet achteren
Link naar reclame? Kan m niet zo voor de geest halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk niet veranderd met haar quasi ongelovige "ECHT ?????????????????"
Bij welke ploeg zit je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef BreakSpear het volgende:
Ze zou mij ook wel mogen pijpen hoor; ik pomp heel haar bek vol met mijn warme zaad
Oh die reclamequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef godigita het volgende:
Ik vind die gozer anders veel erger.
"Naar Beijing. Naar de OLYMPISCHE SPELEN." En dan die kop die hij erbij trekt.
Your wish is my command :quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Link naar reclame? Kan m niet zo voor de geest halen
Idd, echt zo'n irritante kneus is dat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef godigita het volgende:
Ik vind die gozer anders veel erger.
"Naar Beijing. Naar de OLYMPISCHE SPELEN." En dan die kop die hij erbij trekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |