abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:10:42 #51
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60736855
Ach ja, GL heeft natuurlijk een reputatie hoog te houden voor wat betreft leugenaars en discutabele leden in hun partij. Ik noem voor het gemak even een Tara Singh Farma....
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_60738408
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
WAOer maar toch vrijwilligerswerk doen....

Man, wees dan blij dat GL er is: zonder die partij was jij dankzij de regeringspartijen allang betaald aan het werk gezet......
De laatste keer dat ik checkte had GL geen fuck te zeggen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:30:12 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60738560
Politici zijn allemaal mensen met alleen maar een slecht hart
Al die lui zijn het kanker van heel Nederland. Het is voor mij al wel weer een jaar geleden dat er iets kwam wat voor MIJ beter wordt. Nee, het geld stelen ze van de hardwerkenden, tyfen ze in kansloze projecten (kanswijken etc.)
pi_60738808
Duyvendak, met zijn schijnheilige kinderbek. Die heeft waarschijnlijk niet eens ingebroken, dat durft ie niet.

Sukkel.

En dom ook nog.
pi_60738986
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ach ja, GL heeft natuurlijk een reputatie hoog te houden voor wat betreft leugenaars en discutabele leden in hun partij. Ik noem voor het gemak even een Tara Singh Farma....
Of een Mohammed Rabbae.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:51:12 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60739022
Oeh, is dit het discutabele politici opsom-topic geworden?
Ik noem een staatssecretaris de Jager, ik noem een Graus, ik noem een....

enfin. Royal Sadness. Alsof politici boven de wet staan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60739233
God, krijgen we dat gezeik weer van vrijwilligers. "Ik zet met in voor de maatschappij en ik wil er niks voor terug" tot het moment aanbreekt dat ze tegen iemand aan kunnen zeiken door te melden dat ze zo goed zijn omdat ze iets vrijwillig doen, maakt niet uit welk moment of in welke context.
Zie TS, ex-crimineeltje van Groenlinks komt in het nieuws... Ik werk me de tyfus als vrijwillger en kan amper mijn boodschapjes betalen of de huur betalen en ik doe het allemaal gratis en voor niks, kijk mij eens geheel belangeloos goed werk doen!!! HALLO, IK DOE HET GEHEEL BELANGELOOS, ZIEN JULLIE MIJ WEL??!!!!!!
pi_60739324
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik checkte had GL geen fuck te zeggen.
Maar toch worden ze verantwoordelijk gehouden voor 'alle' (politieke) problemen in Nederland...hoe kan dat dan?
pi_60739494
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef Dirkh het volgende:
God, krijgen we dat gezeik weer van vrijwilligers. "Ik zet met in voor de maatschappij en ik wil er niks voor terug" tot het moment aanbreekt dat ze tegen iemand aan kunnen zeiken door te melden dat ze zo goed zijn omdat ze iets vrijwillig doen, maakt niet uit welk moment of in welke context.
Zie TS, ex-crimineeltje van Groenlinks komt in het nieuws... Ik werk me de tyfus als vrijwillger en kan amper mijn boodschapjes betalen of de huur betalen en ik doe het allemaal gratis en voor niks, kijk mij eens geheel belangeloos goed werk doen!!! HALLO, IK DOE HET GEHEEL BELANGELOOS, ZIEN JULLIE MIJ WEL??!!!!!!
En vergeet niet dat hij blij is aan het werk te zijn en echt niet loopt te zeuren dat elke cent naar het UVW gaat hé
quote:
Er zijn in Nederland dagelijks ongelofelijk veel jongeren/ouderen/AOWers/WAOers/WWers/mensen met een betaalde baan die er wat naast doen enz. enz., vrijwillig en belangeloos aan het werk voor dingen die ze belangrijk vinden voor de mensen om zich heen. En waar jij met je bla bla betaalde baan maar mooi gratis van profiteert. Zo kan je het ook bekijken..
Er zijn in Nederland dagelijks ongelofelijk veel jongeren/ouderen/alles wat er tussen in zit betaald en wel aan het werk voor centen voor henzelf en eveneens voor centen als mensen zoals jij. En waar jij met je bla bla uitkering maar mooi gratis van profiteert. Zo kun je het ook bekijken

[ Bericht 5% gewijzigd door Miracle_Drug op 11-08-2008 19:17:11 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:22:38 #60
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60741814
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef Leef het volgende:
Terwijl de moordenaars - laten we het beest bij de naam noemen - als Wijnand Duyvendak in ons land jarenlang voor niks in de watten gelegd worden voor "verleende diensten"
Wie heeft Duyevndak vermoord?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60742089
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wie heeft Duyevndak vermoord?
Dat vertelt ie pas als ook dat verjaard is. RaRa wie was het?
Big dick.
pi_60742154
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef Yildiz het volgende:
Oeh, is dit het discutabele politici opsom-topic geworden?
Ik noem een staatssecretaris de Jager, ik noem een Graus, ik noem een....

enfin. Royal Sadness. Alsof politici boven de wet staan.
Bagatelliseer jij het maar weer, jij verdraaide linksmensch.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:02:18 #63
165237 Leef
Sunny side up!
pi_60743230
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:10
Er zijn in Nederland dagelijks ongelofelijk veel jongeren/ouderen/alles wat er tussen in zit betaald en wel zoals ik aan het werk voor centen voor henzelf en eveneens voor centen als mensen zoals jij. En waar jij met je bla bla uitkering maar mooi gratis van profiteert. Zo kun je het ook bekijken
Wat een ontzettend slappe inkopper
Je mag pas weer reageren als je zestien bent en een iq hebt dat hoger is dan je schoenmaat, okee?
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:13:07 #64
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60743542
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bagatelliseer jij het maar weer, jij verdraaide linksmensch.
Sorry. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60747309
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Sorry. .
Door het stof kruipen zul je, jij ballonopblazende tasachterlater!

in wezen ben jij dus ook een soort van Duyvendak
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60747545
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
WAOer maar toch vrijwilligerswerk doen....

Man, wees dan blij dat GL er is: zonder die partij was jij dankzij de regeringspartijen allang betaald aan het werk gezet......
Lul niet, werknemers willen geen WAOérs; teveel risico, dat is al honderden keren bewezen. Ik heb meer respect voor iemand die ondanks een arbeidshandicap toch nog werkt, ook al is het vrijwillig, dan voor een lamzak in de bijstand die de hele dag voor de TV hangt.
FOK!'s rode weduwe.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:59:47 #67
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60747641
En dit is wat ik oneerlijk vind:

Een eerlijke politicus wordt behandeld als paria, terwijl een terrorist voor het opbiechten van zijn daden nog wachtgeld toegezegd krijgt.

Corrupte boevenzooi zeg ik! Paul van Buitenen verdient wat mij betreft een standbeeld en Wijnand Duyvendak dient financieel volledig uitgekleed te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')