Zijn toegegeven "misdaad" is verjaard dus aangeven heeft geen zin.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef Leef het volgende:
Donder op man! Wees een man en hou de eer aan jezelf!
Geef je aan het ga het gevang in.
Jouw post getuigt ook van domheid.quote:
op zich heb je wel gelijk wat betreft die crimineelquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef Leef het volgende:
.... dat die terrorist nu dus de fractie van groen links uitgeflikkerd gaat worden (kan gelukkig niet anders meer nu),
Maar dat hij wel 160.000 euro per jaar wachtgeld meekrijgt de komende paar jaar.
Terwijl ik me (voor een heel klein deel betaald/grotendeels als vrijwilliger, en omdat ik dat zelf wil! Ondanks mijn gezondheidsklachten, waarom ik WAO heb) de TYFUS werk voor de arme mensen hier in de stad, en regelmatig de huur afgeketst zie worden, en "MAXIMUM BEREIKT - BETAAL ANDERS" krijg als ik m'n bescheiden boodschappen doe voor mijn dagelijks brood.
Ik word daar zo kwaad om. De mensen die zich uit de naad werken voor het goede (en ik ken er genoeg om me heen!) mogen hopen dat ze de centen hebben voor wat te eten en een dak boven hun hoofd.
Terwijl de moordenaars - laten we het beest bij de naam noemen - als Wijnand Duyvendak in ons land jarenlang voor niks in de watten gelegd worden voor "verleende diensten"
Donder op man! Wees een man en hou de eer aan jezelf!
Geef je aan en ga het gevang in.
Maak je geen zorgen, I'm getting there... Het duurt alleen wat langer dan ik zou willen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
op zich heb je wel gelijk wat betreft die crimineel![]()
maar over dat als vrijwilliger werken, waarom steek je die tijd en energie niet in een betaalde baan? dat scheelt ons ook weer een hoop belastingcenten voor iemand met een uitkering en geeft jou ook voldoening over het zelf verdienen van je boterham, al is het maar voor een deel.
En daar moet ik dan op reagerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:43 schreef opgebaarde het volgende:
Jezelf vereren moet je niet in klaagbaak doen beste man
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:52 schreef Shadowcat het volgende:
Vervang het woordje "kwaad" in de TT maar liever door "jaloers", want je ziet er groen van.
Waarom walg jij van GL?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Oprotten met die gast (de rest van GL mag ook optiefen trouwens)
En dat wachtgeld moet hem ontnomen worden.
- Halsemaquote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:52 schreef GasTurbine het volgende:
Ik dacht dat we die fase al voorbij waren na het behalen van het eerste rapport op de middelbare school.
Nee, wat een argumentatie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
- Halsema
- milieufreaken
- alleen maar zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |