Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook een beetje "bang" voor nieuwe dingen
en voor dingen waarvan ik niet echt weet hoe ze gaan
Ik vond het stiekem heel fijn dat ik was blijven zitten in 4 havo omdat ik al precies wist wat er kwam
Daarom vind ik de introweek ook een beetje eng. Er staan random dingen op die ik ga doen, aanwijzingen. Maar niet wat, hoe lang, wanneer, hoe laat..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijke informatie! Hier moet je echt eens goed over nadenken.
Wat maakt het dat je je zo voelt zoals je je voelt?
Hoef je niet per sé hier te beantwoorden, maar het zou geen kwaad kunnen om hier eens over na te denken.
Hm. Ik weet het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
PF: Is het dan misschien omdat je positieve bevestiging krijgt maar denkt geen bevestiging te verdienen / verwachten?
DE: kostte me een jaar haar ervan te overtuigen dat sex before marriage best kan.Mijn jaar, wat doe je.
Jequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:56 schreef DarkElf het volgende:
ik moet toch eens gaan opletten hoor, dat topics openen vind ik niets
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.
maar das ook wel moeilijk dan als je niet weet hoe en wat.... hoe beter je jezelf aanvoelt/kent des te meer kun je er ook iets mee en het overbrengen aan je partnerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
Ik vind het ook moeilijk om over seks te praten. Ja alleen op een grappige manier. Mijn ouders zijn daar juist veel te open/grappig in/over.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
ja kind, ik zit niet naar die nummertjes te kijken hoor... en dan gooi ik hem per ongeluk dicht en dan moet er weer een open natuurlijkquote:
Zoals ze bij Andrélon zeggen: je bent het waard. Vind je dat ook?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
-knip-
Nou Beunkster laat je vriendin het niet horen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef beunkster het volgende:
Dat is tegenwoordig ook gewoon de sleutel omdraaien en gaan, heb ik afgelopen zaterdag mogen ervaren tijdens de proefrit in de Audi A3 1.9 TDI Sportback.
Ik ben helemaal om. Ik moet zaterdag nog een proefrit doen in een Focus (had ik al afgesproken en wil ik niet cancellen) maar ik ben al helemaal om. Het wordt de A3. Wat een auto... rijdt fantastisch, heel comfortabel en rustig, met een enorme souplesse. Geniaal.
Maar waarom denk je dat dan achteraf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik weet het niet.
Ik denk wel vaak dat als Mr PF dingen zegt of doet dat ie dat zegt of doet omdat dat zo hoort of omdat hij denkt dat ik dat verwacht. Wat niet zo eerlijk is tegen over hem.
- Je bent het beste wat me is overkomen in lange tijd
- Ik vind het fijn naast je wakker te worden
- Ik hoop dat ik eerder wakker wordt dan jij dan kan ik zien hoe je slaapt want dat doe je zo lief.
- Je was echt mooi op het gala (ik: jammer van die blauwe plekken) hij: al was je een en al blauwe plek dan was je nog mooi
- ik vind het zo leuk dat je nu mijn vriendinnetje bent. dit heb ik zo lang niet gevoeld. En ik ben zo blij met jou want ik vind je zo leuk en mooi
etc.
en dan denk ik.
ja, echt heel nietOf zo. Nou ja achteraf. Op het moment zelf word ik heel verlegen en weet ik niets te zeggen.
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur () ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
ik heb dat ook niet meegekregen (niet om een bijzondere reden maar mijn ouders waren vrij gesloten) en ik was/ben wat verlegen met sommige dingen dus het heeft wel even tijd gekost voor ik er beter over kon communicerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur () ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.![]()
![]()
No wayquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |