quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:19 schreef deepart het volgende:
Na wat boos kijken naar andere wagens
quote:
je vergeet de ballenjongens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Fortitudo het volgende:
22 mensen die achter een bal aanrennen
Ik zie echt zo'n dikzak voor me dat als iedereen vertrekt op gaat staan en een half uur naar een camera staat te zwaaien, om er thuis achter te komen dat die camera niet gebruikt werd ofzo.quote:Toen ze klaar waren had ik nog een keer gezwaaid
Nee, ik ontmoet liever medefans op een weiland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij zit vast met je vadsige donder de hele dag voor de tv chips te vreten...
Waar dan? Liever niet in de bijlmer lolquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Wie parkeert er dan ook in die parkeergarage
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
Wie gaat er dan ook naar de Arena?!
Ik zou in een parkeergarage ook met een link van wikipedia gaan zwaaien, dan maken ze allemaal ruimte!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef rusketier het volgende:
Bumperkleven mag niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bumperkleven
Ik zie het echt voor me.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef rusketier het volgende:
Voor de volgende keer is het een prima oplossing
Je moet gewoon als je daar gaat parkeren gelijk om een paar metrokaartjes vragen... Dan is het voor een hele dag maar 6 euro... Wazig johquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef leppeh het volgende:
Ja, ik was er ook zaterdag, maar dan voor Pathe. Actielog:
Klaar met de film, naar de auto.
Naar de automaat voor een uitrijjkaart, bordje aan de muur: 2 euro per uur.
Kaartje in de automaat.
Mond laten openvallen.
TWINTIG EURO! Dus ik loop naar die bitch in dat hok, ik zeg "Te moeilijk! Ga ffs geen 20 euro dokken voor 3 uur parkeren!" En toen mocht ik voor 6 euro naar buiten![]()
Hell, ik kan het in 20quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Half uurtje van deur tot deur hier met OV vanaf de Arena
Jawh eg well.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef rusketier het volgende:
Voor de volgende keer is het een prima oplossing
Omdat ze elke dag een nieuwe grasmat neerleggen betekend niet dat ze elke dag een andere parkeergarage aanleggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of Ajax er nou speelt of dat er een concert gegeven wordt door Geer en Goor, het is altijd hetzelfde liedje in de Arena
Je zou ze met hun eigen wapenstok neerknuppelen, stelletje achterlijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Repeat het volgende:
Ik heb wel eens uren lang voor een dichte slagboom gestaan op zo'n parkeerplaats bij een van die bedrijven daarLeek het de politie een goed idee om wat parkeerplaatsen dicht te houden zodat het niet zo druk zou worden op de weg
Een 100 jaar oude opmerking maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Fortitudo het volgende:
22 mensen die achter een bal aanrennen
Nee ik loop de volgende keer wel 100km... Dwaasquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:07 schreef fathank het volgende:
Wie gaat dan ook met de auto. Gek he, als ineens 20.000 man tegelijk weg willen met de auto dat het dan file wordt. Retard.
Doe dat, en dan het liefst over de snelweg tegen het verkeer in en in het donker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee ik loop de volgende keer wel 100km... Dwaas
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
nooit geweten dat er wel eens mensen in de arena kwamen
Gemiddeld meer dan in de Kuipquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
ja dat gaat zo hier in amsterdam. een voetbalclub die af en toe eens iets wint, dat gebruikt maakt van een wereldstadion... en daar gaan mensen kijken,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij jullie is er weinig glory om te hunten. Jullie gaan massaal naar huis als je bij rust achter staat tegen Ajax.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien meer gloryhunters ja
echte rotterdammers waren datquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij jullie is er weinig glory om te hunten. Jullie gaan massaal naar huis als je bij rust achter staat tegen Ajax.
We waren er gewoon tot het einde hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef fathank het volgende:
Waar was het o zo trouwe legioen toen?
en beetje genoten van de ajaxshow?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We waren er gewoon tot het einde hoor
Minus die 10.000 man die met rust al naar huis gingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We waren er gewoon tot het einde hoor
Niks van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Minus die 10.000 man die met rust al naar huis gingen.
Het kwam allemaal door de scheidsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe slecht de tegenpartij was
Zal wel komen omdat je er niet was. Maar Talpa heeft heel mooi in beeld gebracht hoorquote:
Ik ben er al 8 jaar elke wedstrijd. En nee, ik ben nog nooit eerder weg gegaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat je er niet was. Maar Talpa heeft heel mooi in beeld gebracht hoor
Ja er is nog meer in het leven dan alleen aan pyama,s trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook, 1 keertje, bij Feyenoord - FC Zwolle in de beker dit jaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:05 schreef fathank het volgende:
Ik ben ook nog nooit eerder weg gegaan (wel eens te laat binnengekomen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |