gewoon proberenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:25 schreef LittleMiss het volgende:
Ik kan niet slapen en moet om 9 uur daar zijn
Ich hoffe es auch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:26 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon proberen
en je gaat het zeker halen
het is dan ook ubersimpelquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ich hoffe es auch.
Bedankt in ieder geval
Het is niet moeilijk als je het goed kent , laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:29 schreef gers het volgende:
[..]
het is dan ook ubersimpel![]()
je rijdt hier op de A2 mag dat
maar kijk naar die plaatjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:31 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk als je het goed kent , laat ik het zo zeggen
owquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:33 schreef LittleMiss het volgende:
Vorige keer was ik al gezaktmaar toen was ik zenuwachtig
nu pasquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:39 schreef LittleMiss het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het leren enzo
is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:45 schreef LittleMiss het volgende:
Ik maak steeds fouten bij ''Wat is de juiste volgorde van voorrang''
en jij zakt met zulk soort vragenquote:
wat krijg je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:52 schreef LittleMiss het volgende:
Op echte theorie is het wel moeilijker hoor .
Tegenwoordig is het weer VVNquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef LittleMiss het volgende:
Gezakt , had 43 goed, moest 44 hebben
HIER WORD IK ZOO EMO VAN![]()
![]()
wat voor soort vragen had je eigenlijk fout?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef LittleMiss het volgende:
Gezakt , had 43 goed, moest 44 hebben
HIER WORD IK ZOO EMO VAN![]()
![]()
snelheid fout hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef LittleMiss het volgende:
Verdomme had vanacht ook maar anderhalf uur geslapen , 8 uur opgestaan om alles nog 45 min door te nemen.
G Risico's ivm toestand bestuurder
J risico's ivm aanwezigheid en gedrag ander verkeer
M voor laten gaan op kruispunten
Q uitvoeren van voor laten gaan bij bijzondere manoeuveres
t snelheid
v geven van tekens en signalen
30 binnen de bebouwde kom. Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:16 schreef gers het volgende:
snelheid fout hebbenzo'n ding mag overal 45
In een woonerf stapvoets....quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
30 binnen de bebouwde kom. Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.
Ja maar dan kun je toch helegaar geen sjieke slips makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
In een woonerf stapvoets....
Vergeet dat niet !
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik voor de brommer ben opgegaan, als je snel even ergens moet zijn > de brommer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Als je nou even wacht kan je lekker met de auto. Tot die tijd pak je gewoon gezond de fiets
Binnen de bebouwde kom 30quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:16 schreef gers het volgende:
[..]
snelheid fout hebbenzo'n ding mag overal 45
risico's ivm toestand bestuurder boh gek als je gezopen/gesnuiven/moe bent ben je trager![]()
wel balen voor je hoor![]()
Maikuuul kom mij helpen aubquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik voor de brommer ben opgegaan, als je snel even ergens moet zijn > de brommer.
Moetje ergens heen zonder haast pak ik gewoon de fiets.
En voor die 35 euro wat je 1x betaaldboeit et toch niet.
En voordat je je rijbewijs hebt is ook alweer een half jaar om
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je niet eens je bromfietscertificaat kan halen, hoe moet dat dan over 2 jaar met autorijbewijs_! De theorie wordt al lastig blijkbaar
, laat staan de praktijk. Hoop niet dat ik bij jou in de buurt woon..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |