abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 17 december 2020 @ 20:27:58 #241
169210 liesje1979
pi_196791926
Hoi.
Misschien niet helemaal gepast hier maar een eigen topic over dit onderwerp vind ik wat teveel aandacht.
Ik wil graag een nieuwe website maken met wordpres Nu heb ik dat al eens eerder gedaan zie sig maar dat is vooral teksten schrijven De website die ik nu wil maken heeft veel meer technische dingetjes nodig en geen idee of dat allemaal haalbaar is, zeker voor een digibeet als ik. Is er iemand die het misschien leuk vindt om eens mee te kijken en denken? Ik heb de domeinnaam nog niet geclaimed want wil eerst uitzoeken of überhaupt kan wat ik graag wil.
  zondag 3 januari 2021 @ 15:23:49 #242
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197189785
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi.
Misschien niet helemaal gepast hier maar een eigen topic over dit onderwerp vind ik wat teveel aandacht.
Ik wil graag een nieuwe website maken met wordpres Nu heb ik dat al eens eerder gedaan zie sig maar dat is vooral teksten schrijven De website die ik nu wil maken heeft veel meer technische dingetjes nodig en geen idee of dat allemaal haalbaar is, zeker voor een digibeet als ik. Is er iemand die het misschien leuk vindt om eens mee te kijken en denken? Ik heb de domeinnaam nog niet geclaimed want wil eerst uitzoeken of überhaupt kan wat ik graag wil.
Voor technische vragen zou je ook in het algemen development topic welkom zijn, vanwege eigen projecten heb ik geen tijd om nog iets op te pakken maar voor een aantal vragen kan ik wel meedenken. (en misschien nog wel meer mensen daar)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Manager PR/Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 22:42:17 #243
269689 crew  Viv
pi_197374504
Hoi, mochten hier webshophouders meelezen: we hebben tegenwoordig een hoekje op FOK! waar je je eigen webshop in de schijnwerpers mag zetten! :)

Voor meer informatie zie: WEB / [WEB Policy & FAQ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')