kheb mijn (sub)luxaties nu wel gehad, ben het echt beuquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Sleeve het volgende:
@miss-piggy:
Jij hebt wel echt veel last van (sub)luxaties! Als ik een subluxatie had dan stelde dat eigenlijk niet zoveel voor. Ik voelde gewoon een soort 'klik' meestal was dat goed te horen ook! Dan schoot mijn schouder gewoon even verkeerd en dan direct weer goed. Maar bij jou gaat je schouder dus echt elke keer helemaal uit de kom? Ik hoop voor je dat de orthopeed iets voor je kan doen op 19 februari! In welk ziekenhuis word je geholpen?
Avero achmeaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef macrony het volgende:
@ Miss-piggy:
Klinkt allemaal heel erg heftig.
@flashermx: mooi man, bij welke verzekeringmaatschappij zit je?
Zo, ik zit nu op de helft in de mitella. Begin het zat te worden, maar ja.
Dat stond ook in mijn brief die bij de uitnodiging dat je geen spijkerbroek, en metalen voorwerpen mocht dragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef miss-piggy het volgende:
ik mag niks met metaal hebben dus spijkerbroek is geen optie
ik vraag maandag bij radiologie wel even wat temperatuur is in mri-ruimte, ben nogal een koukleum. dan beslis ik wel wat ik aantrek
Ik mocht beginnen met de mitella af te bouwen na 6 weken. Dus eerst een uurtje per dag en als dat goed ging elke keer opbouwen tot ik 'm niet meer om hoefde. Het autorijden ging bij mij nog niet meteen omdat het me gewoon niet lukte om een scherpe bocht te maken. Rotondes enzo waren in het begin best lastig. Ik heb dan ook wel een auto zonder stuurbekrachtiging en moet soms flink aan het stuur draaien. Ik heb er zelfs nu nog moeite mee! Zeker sinds ik die spierblessure heb opgelopen ...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:27 schreef Lucky277 het volgende:
Ik kan absoluut niet autorijden nee. Hoe graag ik t ook zou willenKan niet zolang mitella om moet blijven..
@Sleeve. Het labrum is helemaal vervangen. Ze heeben wel iets anders gedaan waardoor schouder dus niet uit kom kan, strakker gezet ook met schroeven daarbij zei orthopeed.
Oh jij ook pas na 2,5 maand. Gelukkig dat scheelt, voel me al zo kansloos zolang thuis. Hoe ging dat werken dan daarna? Was je arm dus uit mitella?
Met het opsteken van mijn middelvinger, heb ik niet zo veel problemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef authi het volgende:
Je kan het trouwens best snel zien of je ook zoiets hebt, probeer bijv is je middelvinger de verkeerde kant op te duwen, bij mij staat ie dan helemaal in een hoek naar buiten, hecht hier niet teveel waarde aan, het is alleen maar een indicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |