Dan val je er anderen niet mee lastigquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, luister meestal cd's
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebtquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan val je er anderen niet mee lastig
Ik zie nu pas dat ik niet de jongste ben hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Bolletje vruchtenhagel update in mijn fobo.
Of even terug in de tijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebt
Iets van nieuwe muziek leren waarderen enzo
Ben ik de enige die jou een beetje op Dennis van der Geest (in zijn jonge jaren) vind lijken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
Bolletje vruchtenhagel update in mijn fobo.
Ik kilk bijna nergens op. Daarom vind ik het soms irritant die youtubes. Geeft niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken als je er geen zin in hebt
Iets van nieuwe muziek leren waarderen enzo
Was ik maar zo sterk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik de enige die jou een beetje op Dennis van der Geest (in zijn jonge jaren) vind lijken?
klik nou eens muts deze is mooiquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kilk bijna nergens op. Daarom vind ik het soms irritant die youtubes. Geeft niet hoor
Maar wel zo knapquote:
Zonder leren broek naar bed!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar wel zo knap![]()
DEMENTOR-EDIT: Ik moet die jongen ook niet zo opvijzelen..... JE BENT UGLY DEMENTOR !!!
Ikslaapnaakt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder leren broek naar bed!
Ik meen het!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben vliefd op Ranomi Kromowidjojo. Alleen van die naam word ik al warm
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...quote:
Geef ons eens dan een mooi picca van haar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben vliefd op Ranomi Kromowidjojo. Alleen van die naam word ik al warm
Probeer hem trouwens ook de hele dag al uit te spreken
Dat is toch helemaal geen blij liedje? Straten huilen, wolken vluchten, etc.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |