Alvast gefeliciteerd muisquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ouder(En wat grijzer over een paar dagen![]()
mmmhhhmmmmmm.... *zwijmelt*quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Lekkere muziek:
http://92.48.87.11:8040/listen.pls
Kleurtje erdoor en je bent weer een twintiger.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ouder(En wat grijzer over een paar dagen![]()
Thanks .. Het zou me een vette worst zijn allemaal maar ja.. Het was wel ff leuk met fam. enz. vandaag. maar ik ren me de pleuris en ben opgelucht dat ik weer alleen benquote:
Lekker he, die rust naderhand.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks .. Het zou me een vette worst zijn allemaal maar ja.. Het was wel ff leuk met fam. enz. vandaag. maar ik ren me de pleuris en ben opgelucht dat ik weer alleen ben
Jep .. Nu zit ik ff te pimpelen.quote:
Oh en ik heb even een gebed gehad richting afwasmaschinequote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks .. Het zou me een vette worst zijn allemaal maar ja.. Het was wel ff leuk met fam. enz. vandaag. maar ik ren me de pleuris en ben opgelucht dat ik weer alleen ben
Heel verstandig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en ik heb even een gebed gehad richting afwasmaschine
Die heb ik pas een jaar of 4. Maar tering ... wat super is dat. Wel een probleem als je alleen bent. Maar goed . Ik heb vandaag bestek gekregen. Dus zing ik het langer uitquote:
Lobasca, vind je het nu echt nodig om weer aan andere Cossers privé gegevens te verstrekken en om andere shit te verspreiden?quote:
Welke privé gegevens?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobasca, vind je het nu echt nodig om weer aan andere Cossers privé gegevens te verstrekken en om andere shit te verspreiden?
Ik kan het niet tegenhouden, maar het zegt veel over je.....
Old habits die hard nietwaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobasca, vind je het nu echt nodig om weer aan andere Cossers privé gegevens te verstrekken en om andere shit te verspreiden?
Ik kan het niet tegenhouden, maar het zegt veel over je.....
Oh kut dit ongedierte is te vroegquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voornamen, interpretaties
Dat lijkt mij ook het bestequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Manu82 het volgende:
Gooi er maar een YT in, altijd gezellig
mooi muziekjequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |