markquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
goedavond fok
Dus dat...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een shitzooi, ik moet daar inloggen om te kunnen luisteren
Trusten Ruudquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat...
Ben vakantie aan het vieren en het raakt hier enigszins beneveld![]()
Truste Fok!![]()
Ha dat filmpje ken ik, die reacties zijn echt flauw.quote:
Trust Ruudquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat...
Ben vakantie aan het vieren en het raakt hier enigszins beneveld![]()
Truste Fok!![]()
Ik heb alleen maar een leuke buurman met een nog leuker hondjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Dementor het volgende:
Dan moet ik dit ook nog maar eens een keer posten he.
Leuk om te draaien met de speakers op 100 om 23:49 op een zondagavond.
Buren.
Wonen wij niet toevallig in dezelfde straat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een leuke buurman met een nog leuker hondje![]()
Het enige nare is dat het een klusser is, en nog een waardeloze klusser ook, die nooit iets afmaakt.
Af en toe kan ik hem wel wurgen als hij weer eens aan het boren is.
Nee, denk het niet, ik woon niet in rotterdam.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wonen wij niet toevallig in dezelfde straat?
Ha mooi gedraaid!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, ik woon niet in rotterdam.
Maar jouw buren klussen dus ook?
Ja, doe eens mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Zal ik ook nog maar even meedoen dan?
Gejat van WJ:
Ja Fan gaat tegenwoordig vroeg naar bedquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Het is opmerkelijk rustig hier
Hoe was het op de kunstmarkt, nog geld uitgegeven?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Het is opmerkelijk rustig hier
Slaap lekker Juud en handjes boven de dekensquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed, nou ja bijna op tijd... Morgen weer om 7.30 opstaan en werken na ruim drie weken vakantie...
Trusten all
Ja bijna, een mooi stuk gezien, abstract, heel mooi maar te duur, althans voor mijn beurs...helaas...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was het op de kunstmarkt, nog geld uitgegeven?
Jij grapjas!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Juud en handjes boven de dekens
Kon je niet afdingen? En waar was die markt nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja bijna, een mooi stuk gezien, abstract, heel mooi maar te duur, althans voor mijn beurs...helaas...
Trusten Juud, en werk ze morgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed, nou ja bijna op tijd... Morgen weer om 7.30 opstaan en werken na ruim drie weken vakantie...
Trusten all
Slaap lekker Lady.....veel plezier morgen, je bent vast weer toe aan een lange werkdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:43 schreef Lady-night het volgende:
Ik ga slapen lui...nog veel plezier...moet weer starten deze maandag na drie weken vakantie
Etterbak!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik nu heel alleen? Kan ik met niemand m'n bruisend leven delen?
Nee joh, ik deel met niemand, hou het lekker voor mezelluf.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Etterbak!
Ga je het voor of achter de schermen met me delen?
Je bent een aagjequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef mspoez het volgende:
Ik wil je spetterposten wel lezen hoor NMNS
Ja wat wil je nou, delen of niet delen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ik deel met niemand, hou het lekker voor mezelluf.....
Eigenlijk zal het me worst zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor 'm
Jepquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht dat je ging ronken?
* Plukt een:quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is ze nog steeds wakker!
Nog boos?
He Tipsch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Weer terug in 't land na een reis van dik 7 uur vanuit Saalburg. Sonne Mond Sterne was machtig, Fok!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:08 schreef mspoez het volgende:
handig, licht in een weckpot, voor als je geen vers kan halen in de winter!
Ik had ze nog nooit gezien, tot jouw fotoboek. Maar vind ze errug leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:17 schreef Dementor het volgende:
Was het maar zo he!
In de winter doen ze het wel maar ietsje minder (zonne uren he).
Ik heb er net 5 besteld bij de Engelse shop, daar scheelt het al al gauw 10 euro per pot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik had ze nog nooit gezien, tot jouw fotoboek. Maar vind ze errug leuk![]()
Hebben!
Tof!quote:
Ja die shop is in een paar jaar tijd echt enorm groot geworden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:38 schreef mspoez het volgende:
En die kaarsjes, ook. Allemaal leuk spul!
Die sunjars?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel laadcycli hebben die dingen?
Dus, ze gaan een jaar of drie mee.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die sunjars?
Net zoveel als een goede oplaadbare batterij.
Ik heb 2 van deze:quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus, ze gaan een jaar of drie mee.....
Waarom koop je ze danquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb 2 van deze:
[ afbeelding ]
Gaan 100 jaar mee volgens de winkel (mij kun je alles wijsmaken, dus weet niet of het waar is)
En dan haal je de batterij eruit en stop je er een nieuwe in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus, ze gaan een jaar of drie mee.....
Die zijn tof!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb 2 van deze:
[ afbeelding ]
Gaan 100 jaar mee volgens de winkel (mij kun je alles wijsmaken, dus weet niet of het waar is)
Niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom koop je ze danJe betaald dan toch veel te veel, jij gaat immers geen 100 jaar mee!
Zitten er batterijen in dat ding?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan haal je de batterij eruit en stop je er een nieuwe in.
Solved.
Het zijn natuurlijk wel enorm vintage erfstukken over een jaar of 70.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom koop je ze danJe betaald dan toch veel te veel, jij gaat immers geen 100 jaar mee!
Ja, gewoon 1 rechargable die je er zo uit kunt halen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zitten er batterijen in dat ding?
Je kunt ze wel meenemen op je laatste reis....quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet?![]()
Goffer... kutverkopers ook. Wist wel dat er iets niet klopte in zn verhaal
Teasing without the pleasing he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij je cadeautje al van HB?
Ze beloofde van alles, maar geven...hó maar![]()
Geloof dat ik jou al genoeg gegeven heb vanavondquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij je cadeautje al van HB?
Ze beloofde van alles, maar geven...hó maar![]()
Net alsof jij niet weet waar ik woon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Geloof dat ik jou al genoeg gegeven heb vanavond![]()
PM die adressen, dan stuur ik ze op. Over 3 dagen zijn ze verrot, dus opschieten. En anders stuur ik de brokstukken wel in een enveloppe
Dat weet ik heul niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof jij niet weet waar ik woon!
Truste M&M'squote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, nog even lurken links en rechts en dan doen we hier thuis de luiken dicht![]()
Voor de stugge doorzetters m/v, slaap lekker strakkies![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan kunnen ze morgen met frisse moed verder hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |