Ik heb 2 van deze:quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus, ze gaan een jaar of drie mee.....
Waarom koop je ze danquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb 2 van deze:
[ afbeelding ]
Gaan 100 jaar mee volgens de winkel (mij kun je alles wijsmaken, dus weet niet of het waar is)
En dan haal je de batterij eruit en stop je er een nieuwe in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus, ze gaan een jaar of drie mee.....
Die zijn tof!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb 2 van deze:
[ afbeelding ]
Gaan 100 jaar mee volgens de winkel (mij kun je alles wijsmaken, dus weet niet of het waar is)
Niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom koop je ze danJe betaald dan toch veel te veel, jij gaat immers geen 100 jaar mee!
Zitten er batterijen in dat ding?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan haal je de batterij eruit en stop je er een nieuwe in.
Solved.
Het zijn natuurlijk wel enorm vintage erfstukken over een jaar of 70.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom koop je ze danJe betaald dan toch veel te veel, jij gaat immers geen 100 jaar mee!
Ja, gewoon 1 rechargable die je er zo uit kunt halen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zitten er batterijen in dat ding?
Je kunt ze wel meenemen op je laatste reis....quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet?![]()
Goffer... kutverkopers ook. Wist wel dat er iets niet klopte in zn verhaal
Teasing without the pleasing he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij je cadeautje al van HB?
Ze beloofde van alles, maar geven...hó maar![]()
Geloof dat ik jou al genoeg gegeven heb vanavondquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij je cadeautje al van HB?
Ze beloofde van alles, maar geven...hó maar![]()
Net alsof jij niet weet waar ik woon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Geloof dat ik jou al genoeg gegeven heb vanavond![]()
PM die adressen, dan stuur ik ze op. Over 3 dagen zijn ze verrot, dus opschieten. En anders stuur ik de brokstukken wel in een enveloppe
Dat weet ik heul niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof jij niet weet waar ik woon!
Truste M&M'squote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, nog even lurken links en rechts en dan doen we hier thuis de luiken dicht![]()
Voor de stugge doorzetters m/v, slaap lekker strakkies![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan kunnen ze morgen met frisse moed verder hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |