Ja Fan gaat tegenwoordig vroeg naar bedquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Het is opmerkelijk rustig hier
Hoe was het op de kunstmarkt, nog geld uitgegeven?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Het is opmerkelijk rustig hier
Slaap lekker Juud en handjes boven de dekensquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed, nou ja bijna op tijd... Morgen weer om 7.30 opstaan en werken na ruim drie weken vakantie...
Trusten all
Ja bijna, een mooi stuk gezien, abstract, heel mooi maar te duur, althans voor mijn beurs...helaas...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was het op de kunstmarkt, nog geld uitgegeven?
Jij grapjas!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Juud en handjes boven de dekens
Kon je niet afdingen? En waar was die markt nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja bijna, een mooi stuk gezien, abstract, heel mooi maar te duur, althans voor mijn beurs...helaas...
Trusten Juud, en werk ze morgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed, nou ja bijna op tijd... Morgen weer om 7.30 opstaan en werken na ruim drie weken vakantie...
Trusten all
Slaap lekker Lady.....veel plezier morgen, je bent vast weer toe aan een lange werkdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:43 schreef Lady-night het volgende:
Ik ga slapen lui...nog veel plezier...moet weer starten deze maandag na drie weken vakantie
Etterbak!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik nu heel alleen? Kan ik met niemand m'n bruisend leven delen?
Nee joh, ik deel met niemand, hou het lekker voor mezelluf.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Etterbak!
Ga je het voor of achter de schermen met me delen?
Je bent een aagjequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef mspoez het volgende:
Ik wil je spetterposten wel lezen hoor NMNS
Ja wat wil je nou, delen of niet delen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ik deel met niemand, hou het lekker voor mezelluf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |