quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef LittleMiss het volgende:
Dit heb je standaard nodig:
Photoshop CS3 check
Winamp onzin
dBpoweramp Converter onzin
Windows live messenger onzin
Firefox check
Tuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Photoshop is altijd standaard nodig![]()
Winamp vind ik zelf ook heel belangrijk. Hoe moet ik anders normaal m'n mp3tjes afspelen?
Daarom moet je ook een custom Windows cd voor jezelf maken met software die je er gelijk op wilt hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
juist beter. als iets irritant is, is het wel een computer die compleet met allerlei crapsoftware geleverd wordt.
Dan heb ik liever een schoon systeem met enkel Windows, waarbij je zelf alle gewenste programma's erop zet
Neelie Kroes begrijpt dat. Nu de rest nog.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen gebruikt toch andere software.
Tuurlijk, met name voor de Paint-topiques.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Photoshop is altijd standaard nodig![]()
VLC is zwaar vervelend. Iedereen zegt, ja daar kan je alles mee afspelen. Maar uiteindelijk heb toch echt een codec-pack nodig hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef geelkuikentje het volgende:
Het enige wat ik standaard altijd op m'n pc wil hebben is:
VLC
Winamp
Office
Acrobat Reader
Firefox
Altijd het eerste wat ik download. Is het meest essentieel. (uitpakken van alle downloads, danwel legaal of illegaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet dat mensen Winrar vergeten, ook zoiets standaards wat ik altijd nodig heb.
7-zip?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet dat mensen Winrar vergeten, ook zoiets standaards wat ik altijd nodig heb.
Inderdaad, en natuurlijk: java, en flashplayerquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef geelkuikentje het volgende:
Het enige wat ik standaard altijd op m'n pc wil hebben is:
VLC
Winamp
Office
Acrobat Reader
Firefox
Dus? het was iig gratis erbij, een lading van 20 cd'tjes ofzo .. zaten toch wel wat handige dingen bij altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen gebruikt toch andere software. Krijg je allemaal software bij je nieuwe pc die je kut vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |