AH is sinds een jaar of vier-vijf een cheap ass winkel voor het plebs geworden. Mijden die tokoquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef super-muffin het volgende:
Klacht is wel duidelijk geloof ik.
Maar dan heb ik nog nog steeds honger.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Terug gaan en bonnetje meenemen... Slotje.
Wat hij zei.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Terug gaan en bonnetje meenemen... Slotje.
Gaan ze hier over online komen pratenquote:
Is toch niet zo? Dat is de sell-by-date, en daarna mag het absoluut niet meer verkocht worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef MLF het volgende:
een winkel mag over datum verkopen
het is wel jouw plicht te kijken naar de datum
meestal verkopen ze het voor minder geld
en over datum kun je eten, er zit nl een marge in
We moeten natuurlijk wel kunnen zien dat ze elkaar kennen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaan ze hier over online komen pratenWaarom sms je em niet meteen
Ik dacht dat ze het wel na de houdbaarheidsdatum mogen verkopen, maar dan wel onder verantwoordelijkheid van de winke zelfl.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is toch niet zo? Dat is de sell-by-date, en daarna mag het absoluut niet meer verkocht worden.
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef dikkemongul het volgende:
Juiste klacht! Mijn hüttenkäse die ik daar kocht was ook al over de houdbaarheidsdatum toen ik het kocht.
Bij de AH kijken ze s'ochtends altijd eerst in de schappen bij groente/panklaar of er iets over de datum is, of bijna. Dan krijgen de bijna-over-de-datum artikelen een 35% kortingssticker van 35% en de dingen die over de datum zijn worden weggegooid.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef super-muffin het volgende:
-zeikverhaal-
Dat is inderdaad de les die ik er nu uit geleerd heb ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef TheSorrow het volgende:
Check dan de datum ook gelijk in de winkel
Zat er soms een 35% sticker op?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Overigens zat er zat geen - ik herhaal - GEEN 35% korting sticker op.
jij bent een kneus dat je niet naar de datum kijkt. Prutser!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef super-muffin het volgende:
Afgelopen vrijdag (8-8-2008, mooie datum) kocht ik een lekkere bak paella bij de AH. Maar vrijdag avond ben ik er niet aan toegekomen om dat op te smikkelen, dus heb ik het in de koelkast laten staan op mijn werk om er vanavond van te kunnen genieten.
Haal ik het vanavond uit de koelkast, en check voor de zekerheid even de datum en jawel, er staat THT 6-8-2008
Heb dan wel net mijn Danio Zomer toetje op (Mango, Kiwi & Banaaan) maar ik heb nog steeds honger..
Alleen maar omdat die kut Albert Heijn vakkevullers niet slim genoeg zijn om die datums even te checken.
Klacht is wel duidelijk geloof ik.
op de webstite van de vwa:quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het wel na de houdbaarheidsdatum mogen verkopen, maar dan wel onder verantwoordelijkheid van de winke zelfl.
OT: dat is zo klote! mIjn C1000 heeft dat dus ook regelmatig... En wanneer ik zoiets tegenkom op de groente en fruit "vers" afdeling dan knikker ik het altijd wegquote:Verlopen houdbaarheidsdatum
Het verkopen van producten met een verlopen houdbaarheidsdatum is geen overtreding van de Warenwet, zolang het product zijn normale eigenschappen bezit. Producten als chips, koekjes, vis- en fruitconserven, (fris)drank, chocolade, koffie, mayonaise, etc. mogen dus ook na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum verkocht worden, mits het product geen gevaar vormt voor de gezondheid. Vòòr de houdbaarheidsdatum is de fabrikant verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product, daarna de verkoper.
Strikte uitzondering hierop vormen gepasteuriseerde melk, melkproducten en eieren. Het is verboden om deze producten na de houdbaarheidsdatum te verkopen. Gesteriliseerde melk is lang houdbare melk. Hiervoor gelden de gebruikelijke houdbaarheidsvoorwaarden.
je bon heb je niet nodig daarvoor, gewoon zeggen waar het op staat, mogen ze niet moeilijk over doen (intern beleid, plus bon is niet nodig om ontevredenheid over een bij hun gekocht product aan te kunnen tonen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog nog steeds honger.
(En het bonnetje heb ik ook niet meer, maar dat is mijn eigen fout)
Helemaal niet. 010 represent, je weet toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef Enslaved het volgende:
TS woont in amsterdam!
Dit dus !quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jij bent een kneus dat je niet naar de datum kijkt. Prutser!
Ah, dus ik zat wel een beetje in de goede richting.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
op de webstite van de vwa:
[..]
OT: dat is zo klote! mIjn C1000 heeft dat dus ook regelmatig... En wanneer ik zoiets tegenkom op de groente en fruit "vers" afdeling dan knikker ik het altijd wegMij overkomt het niet meer omdat ik nu altijd de datum check
Heb je niet nog iets van brood en eitjes, dan heb je in ieder geval nog iets te eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |