FOK!forum / Klaagbaak / Online verhuisbericht?
Hukkiezondag 10 augustus 2008 @ 19:26
Ben vorig jaar verhuisd en heb tot afgelopen mei demi-gratis gekeken, toen werd ik afgesloten.Op zich geen ramp de tv staat toch maar zelden aan, maar nu had ik dus besloten om toch maar een verhuisberichtje naar Casema Ziggo te sturen.
Kom ik op de kindersite van Ziggo terecht, waar ik dus een Ziggo account aan moet maken.
Dus ik mijn Casema klantnummer enzo ingevoerd, zegt Ziggo: 'De ingevoerde adresgegevens stroken niet met het klantnummer'. Oke, ik had per ongeluk mijn nieuwe adres al ingevoerd. Ik herstelde mijn fout en voerde mijn oude adresgegevens in.
Zegt Ziggo: 'Voor dit klantnummer is al een account aangemaakt'.

Maar ik kan dus met geen mogelijk inloggen.

klacht 1: Ziggo die denkt dat zijn klant een halftamme tuindiebiel is, door een kindersite op te zetten.
klacht 2: Ik wil gewoon weer tv, geen gemekker verder
klacht 3: Hoe kan ik die gasten nou bereiken?
klacht 4: Mijn klacht kan waarschijnlijk zo in het algemene Ziggo topic.
TNAzondag 10 augustus 2008 @ 19:27
Eens met klacht 4.
Strychninezondag 10 augustus 2008 @ 19:28
Heb zelfs nog nooit van Ziggo gehoord
TNAzondag 10 augustus 2008 @ 19:32
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:28 schreef Strychnine het volgende:
Heb zelfs nog nooit van Ziggo gehoord
Moet je toch wat vaker in KLB langskomen.
Koffielurk01zondag 10 augustus 2008 @ 19:43
Het heeft me ook 30 minuten gekost ofzo en achteraf weet ik niet meer hoe ik het heb gedaan.

Sorry.
tuxepuxzondag 10 augustus 2008 @ 19:54
Gewoon doen alsof je zelf net zo debiel bent als zij. Dus: je vraagt gewoon tv aan. Je hebt geen klantnummer. Je kent ziggo niet. Tralalala.
MLFzondag 10 augustus 2008 @ 19:55
ziggo
Strychninezondag 10 augustus 2008 @ 19:57
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:32 schreef TNA het volgende:

[..]

Moet je toch wat vaker in KLB langskomen.
Ik kom er toch al vrij vaak
Heb ik nu iets heel belangrijks gemist?
Nouja, beter laat dan nooit