Ben vorig jaar verhuisd en heb tot afgelopen mei demi-gratis gekeken, toen werd ik afgesloten.Op zich geen ramp de tv staat toch maar zelden aan, maar nu had ik dus besloten om toch maar een verhuisberichtje naar Casema Ziggo te sturen.
Kom ik op de kindersite van Ziggo terecht, waar ik dus een Ziggo account aan moet maken.
Dus ik mijn Casema klantnummer enzo ingevoerd, zegt Ziggo: 'De ingevoerde adresgegevens stroken niet met het klantnummer'. Oke, ik had per ongeluk mijn nieuwe adres al ingevoerd. Ik herstelde mijn fout en voerde mijn oude adresgegevens in.
Zegt Ziggo: 'Voor dit klantnummer is al een account aangemaakt'.
Maar ik kan dus met geen mogelijk inloggen.
klacht 1: Ziggo die denkt dat zijn klant een halftamme tuindiebiel is, door een kindersite op te zetten.
klacht 2: Ik wil gewoon weer tv, geen gemekker verder
klacht 3: Hoe kan ik die gasten nou bereiken?
klacht 4: Mijn klacht kan waarschijnlijk zo in het algemene Ziggo topic.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your headDeviantArt