Ergens kan ik me z'n frutstratie wel voorstellen. Veel mensen zijn ook gewoon dom kuddevolk. Dat soort lui incluus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahahah! En waar vind je jezelf bij horen?
Des te triester dat er nog steeds mensen rondlopen met Bjorn Borg merkdingen zonder dat ze een idee hebben wie het is geweest. Maar ja, je bent natuurlijk wel tof als je ermee gezien wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
En wat voor een man
[ afbeelding ]
quote:
Kornuitenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind het lekkerder zitten, en inderdaad; ik ga alleen naar het zwembad met kornuiten. En dan stoei je veel, du kan je inderdaad zomaar een fallus verliezen in het water.
En toen fabriceerde god: Chloor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kornuiten![]()
En als je je fallus verliest in het zwembad, dan is er wel wat anders aan de hand lijkt mij.
Verder is het gewoon goor om die ondergekwakte, ondergezeken en volgescheten onderbroek aan te houden in het zwembad.
En jij denkt dat er genoeg chloor inzit om al die onderbroeken te compenseren.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En toen fabriceerde god: Chloor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |