Is al gebeurd vandaag, ben nog aan het bijkomen.quote:
Dus toch een homo......quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is al gebeurd vandaag, ben nog aan het bijkomen.
In jouw beperkte visie wel ja. Wil je uitleg of plaatjes? Of vind je het wel best zo?quote:
Liefst een plaatje waarbij je diep anaal gepenetreerd wordt svp.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
In jouw beperkte visie wel ja. Wil je uitleg of plaatjes? Of vind je het wel best zo?
Oh jij bedoelt eent meervoud dubbele punt komma aanhalingstekens afsluitenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En weer fout he kerel...zucht...
Het is eenT, zo'n beestje wat op het water zwemt..
Koop es een biologieboekt!!
Wie is hier nou homo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Liefst een plaatje waarbij je diep anaal gepenetreerd wordt svp.
Ja, vieze mensen he?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt eent meervoud dubbele punt komma aanhalingstekens afsluiten
Welk punt wil je hiermee maken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef The_Terminator het volgende:
http://taal.vrt.be/taalda(...)/tips/st-10013.shtml
Het punt aan het einde van een zin? Tenzij je met een vraagteken afsluit. Of een uitroepteken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Welk punt wil je hiermee maken?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef BK_102 het volgende:
1e persoon enkelvoud = stam
2e persoon enkelvoud = stam + t
3e persoon enkelvoud = stam + t
easy
Bij Feitosa lijkt het wel alsof hij het niet wilt begrijpen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef BK_102 het volgende:
1e persoon enkelvoud = stam
2e persoon enkelvoud = stam + t
3e persoon enkelvoud = stam + t
easy
Lig je daar wakker van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bij Feitosa lijkt het wel alsof hij het niet wilt begrijpen!
Er is maar 1 conclusie voor Feitosa...quote:
Eens met afcajos.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
Ik ga mijn kind later: "ik" noemen. Dan kan ik lekker wel zeggen: "ik wordt later piloot" oid
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |