Is al gebeurd vandaag, ben nog aan het bijkomen.quote:
Dus toch een homo......quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is al gebeurd vandaag, ben nog aan het bijkomen.
In jouw beperkte visie wel ja. Wil je uitleg of plaatjes? Of vind je het wel best zo?quote:
Liefst een plaatje waarbij je diep anaal gepenetreerd wordt svp.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
In jouw beperkte visie wel ja. Wil je uitleg of plaatjes? Of vind je het wel best zo?
Oh jij bedoelt eent meervoud dubbele punt komma aanhalingstekens afsluitenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En weer fout he kerel...zucht...
Het is eenT, zo'n beestje wat op het water zwemt..
Koop es een biologieboekt!!
Wie is hier nou homo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Liefst een plaatje waarbij je diep anaal gepenetreerd wordt svp.
Ja, vieze mensen he?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt eent meervoud dubbele punt komma aanhalingstekens afsluiten
Welk punt wil je hiermee maken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef The_Terminator het volgende:
http://taal.vrt.be/taalda(...)/tips/st-10013.shtml
Het punt aan het einde van een zin? Tenzij je met een vraagteken afsluit. Of een uitroepteken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Welk punt wil je hiermee maken?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef BK_102 het volgende:
1e persoon enkelvoud = stam
2e persoon enkelvoud = stam + t
3e persoon enkelvoud = stam + t
easy
Bij Feitosa lijkt het wel alsof hij het niet wilt begrijpen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef BK_102 het volgende:
1e persoon enkelvoud = stam
2e persoon enkelvoud = stam + t
3e persoon enkelvoud = stam + t
easy
Lig je daar wakker van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bij Feitosa lijkt het wel alsof hij het niet wilt begrijpen!
Er is maar 1 conclusie voor Feitosa...quote:
Eens met afcajos.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
Ik ga mijn kind later: "ik" noemen. Dan kan ik lekker wel zeggen: "ik wordt later piloot" oid
quote:
FOUT!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
Ik ga mijn kind later: "ik" noemen. Dan kan ik lekker wel zeggen: "ik wordt later piloot" oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:31 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
FOUT!Ja ga huilie doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klapjostieKwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
dquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
nee die andere, zeg maar schuinomgekeerd
Nee, nou moet je die even omflippen zodat het stokje aan de andere kant komtquote:
qquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, nou moet je die even omflippen zodat het stokje aan de andere kant komt
Ja die, thanksquote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
TS, er staat een gigantisch domme grammaticale fout in je TT.
Ik zie hem ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
TS, er staat een gigantisch domme grammaticale fout in je TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |