Dan moet je helemaal een eindeloos sms bundel nemen, die geldt alleen voor Nederlandquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Ooit gehoord van lange vakantie in het buitenland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door rene90 op 12-08-2008 08:00:41 ]
Hoe bedoel je precies? Vodafone heeft geen relax en flex en familie..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:36 schreef TryX het volgende:
Dat soort bundels kan je alleen activeren als je een standaard abbo heb toch? Tenminste dat was bij Vodafone wel zo.. Als je een vodafone Flex/Relax/Familie abbo had kon je geen van de vodafone blox activeren..
Euhm T-mobile heeft idd Relax & Flex (foutje), Vodafone bied aan: Vodafone Scherp/Familie/Basis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Vodafone heeft geen relax en flex en familie..
Als je tmobile bedoeld, die heeft volgensmij sinds niet al te lange tijd zo'n eindeloos sms bundel.
Bij een vodafone sim only kan je weer geen sms verdubbelaar erbij nemen, wel een eindeloos sms bundel
Dat onbeperkt bellen naar 4 nummers is wel intressant inderdaad. Gewoon je meid erin zetten..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef TryX het volgende:
[..]
Euhm T-mobile heeft idd Relax & Flex (foutje), Vodafone bied aan: Vodafone Scherp/Familie/Basis.
Nadeel is dat als je Scherp of een Familie abbo heb dat je bijna geen vodafone blox kan activeren.
Heb je nu een Vodafone basis abbo, dan kun je alles activeren wat er maar mogelijk is voor je abbo.
Ik heb nu een abbo van 16.95 per maand. (eigenlijk 27.50 maar krijg korting na een verlenging)
Tevens heb 2 Vodafone blox aanstaan, namelijk:
Vodafone Blox Oneindig SMS (1000 SMSJES per maand)
Vodafone Onder Ons
Hiermee kan je naar 4 andere vodafone nummers eindeloos bellen naar de 4 nummers die jij opgeeft. (tevens als zij ook een basis abbo hebben kunnen de personen in de vodafone onder ons groep kosteloos naar elkaar bellen).
Ik betaal nu totaal per maand 36.95.
Maar ik bel hiermee "gratis" naar 4 vodafone nummers, ik sms zonder op me tegoed te letten. En naar overige nummers bel ik van me 27.50 abbo tegoed per maand![]()
Vodafone is ook altijd erg netjes aan de telefoon. Telfort heb ik al een aantal keer ruzie mee gehad aan de telefoon, en KPN flexibel is erg duur inderdaad. Kpn HI is daarin tegen wel weer heel aantrekkelijk al hebben ze nu wel een beetje een rare zet gedaan met die gratis sms verdubbelaar... Eerst was het bijv. 100 minuten/200sms... nu is het 100 minuten/100sms maar je kan "dubbel" smsen naar 1266(?) En dan heb je 100 om 200...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:32 schreef McKillem het volgende:
T-Mobile is de enige provider die me aan de lijn iig behandeld als een klant ipv een nummer.
Telfort KPN is gewoon arrogant. Bij mij voor de deur staat een dooie KPN mast. Doen ze niets mee ondanks mijn storingsmelding. KPN zelf is gewoon achterlijk duur. (telfort is ook verre van het voordeligst)
Administratief is Telfort ook een ramp. weet niet hoe anders dit is tegenover KPN.
En het zal niet het eerste verhaal zijn dat ik hoor over Vodafone die sjoemelt met contracten.
Bereik is ook helemaal geen issue bij T-Mobile, en de prijs is ook gunstig. Ook weten ze er nog wat service is tot op een x-hoogte. En hun Flex abonnement rouleert de pan uit voor mij.
Kost ook geen flikker sim-only.![]()
Wat wil ik bewijzen? Niets eigenlijk.
Alleen dat iedereen over iedere provider wel iets anders te melden heeft.
Vodafone heb ik geen klantenservice ervaring mee. Wel verhalen over gesjoemel met contracten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Vodafone is ook altijd erg netjes aan de telefoon. Telfort heb ik al een aantal keer ruzie mee gehad aan de telefoon, en KPN flexibel is erg duur inderdaad. Kpn HI is daarin tegen wel weer heel aantrekkelijk al hebben ze nu wel een beetje een rare zet gedaan met die gratis sms verdubbelaar... Eerst was het bijv. 100 minuten/200sms... nu is het 100 minuten/100sms maar je kan "dubbel" smsen naar 1266(?) En dan heb je 100 om 200...
Zet dat gewoon gelijk aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |