Waarom niet gewoon een vakje aanklikkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:04 schreef rene90 het volgende:
Moet je telefonisch doen omdat je een telefonische machtiging afgeeft. Dus....even wachten.
Welk toestel danquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef deepart het volgende:
[..]
T-Mobile omdat daar het toestel heel goedkoop bij was.. scheelde 200 euro. Gelukkig maar 1 jarig
een tijton tweejquote:
"jou"quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:04 schreef WallOfStars het volgende:
Voor jou niet....
want jou Matties en chickies zitten daar helemaal niet op te wachten
LOL
Heb je nu nog een TyTN II gekocht?quote:
Je kan 120 dagen voor einddatum abonement de overstap naar een andere netwerk met behoud van nummer al regelen. Dus heb dat toestel nu 4 maanden..quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je nu nog een TyTN II gekocht?
Had dan nog even een weekje gewacht ofzo, dan kon je net zo'n gangster zijn als mij met een Touch Pro weettoch.
Daar heb je zelf je handtekening onder gezet of toestemming voor gegeven heurquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef deepart het volgende:
Wat een gieren daar bij T-Mobile.. Dus ik zo bellen vandaag.. Zit ik fucking een jaar vast aan die scheit bundel... Waarom niet maandelijks opzegbaar? Zeker wel volgendjaar Vodafone of KPN...
Pauper netwerk... Gay naam..
TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef deepart het volgende:
Wat een gieren daar bij T-Mobile.. Dus ik zo bellen vandaag.. Zit ik fucking een jaar vast aan die scheit bundel... Waarom niet maandelijks opzegbaar? Zeker wel volgendjaar Vodafone of KPN...
Pauper netwerk... Gay naam..
Ja.. Maar het zijn een stelletje nazi's.. Vodafone en kpn hebben toch ook niet zo'n achterlijke voorwaardenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Daar heb je zelf je handtekening onder gezet of toestemming voor gegeven heur
Moest je de voorwaarden maar voorlezen voordat je je handtekening zettequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja.. Maar het zijn een stelletje nazi's.. Vodafone en kpn hebben toch ook niet zo'n achterlijke voorwaarden
Zal ik jou eens vertellen hoe het gelopen is... nou check hè..quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Moest je de voorwaarden maar voorlezen voordat je je handtekening zette
TS is noob![]()
Hij kan het nemen maar hij zit er voor de rest van zijn contract aan vast en dat vind ie een probleem blijkbaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef rene90 het volgende:
Maar wat is nou het probleem, bij dit abbo is er geen eindeloos sms? Of je mag het niet afsluiten?
Aha....en dat is vast omdat hij soms vrienden heeft en soms niet, dus daarom heeft hij het soms maar één maand nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef Joenes het volgende:
[..]
Hij kan het nemen maar hij zit er voor de rest van zijn contract aan vast en dat vind ie een probleem blijkbaar
Ooit gehoord van lange vakantie in het buitenland?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aha....en dat is vast omdat hij soms vrienden heeft en soms niet, dus daarom heeft hij het soms maar één maand nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |