quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind haar de OP ook niet waard1136 moet haar maar uitprinten en als foto boven het bed hangen ofzo
Jaaaaaaaaaa die is echt geweldigquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef behangplakker het volgende:
Heeft iemand Anchorman gezien? Bij die film kon je mij oprapen zo grappig
Wat zat er dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet janken, het is beter dan wat er eerst op die plek zat.
[..]
Ik vind haar de OP ook niet waard1136 moet haar maar uitprinten en als foto boven het bed hangen ofzo
Trol alert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen? Ze is lelijk.
Duidelijke taalquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef reetveter het volgende:
Donder dan gewoon lianne uit de OP
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Duidelijke taal![]()
MAAR GODVERDOMME WIE IS LIANNE EN WAAR MOET IK HAAR VAN KENNEN EN ZE IS LELIJK.
What in the hell's diversity?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa die is echt geweldig![]()
![]()
Iemand kwam er mee op de proppen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Duidelijke taal![]()
MAAR GODVERDOMME WIE IS LIANNE EN WAAR MOET IK HAAR VAN KENNEN EN ZE IS LELIJK.
Ik vind hem briljantquote:
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar eerst zat die dikke negerin op die plek.
[..]
Als dit uit de film komt kan ik t me niet meer herinneren, kankerlang geleden gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
What in the hell's diversity?
Well, I could be wrong, but I believe, uh, diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
I don't know how to put this, but I'm kind of a big deal. People know me... I have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany.
Als er maar niet aan flying nigger wordt gezeten. Hij is de beschermheer van dit topic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Op welke vraag?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
JAquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
Zelfs duidelijker in beeld dan Lauren![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Van Lauren had btw wel een mooiere foto mogen gekozen worden.
Bijna alles is beter, vergeleken met dat ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |