Hostel vond ik kut, mede dankzij het stel idioten die Nederlanders als moffen heeft neer durven zetten (sinds wanneer praten ze Duits in Nederland?) en de sfeer is inderdaad in Saw beter dan in Hostel. Hostel II is helemaal een draak van een film.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beetje, maar mensen zeggen dat Hostel bloederiger is, en dat er bij Saw een kutsfeertje hangt. Kan ook andersom zijn.Ik heb hostel nog nooit gesehen.
Ik wilde net zeggen jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huh? Deel 1 is juist de enige goede. Daarna is het bergafwaarts gegaan en ging het nergens meer over.
Met de hele baggerclub ?quote:
jaquote:
Ja, dies wel tof..quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
The Blair Witch Project gisteren gezien
Ik vond deel 1 veel te langdradig daar in die badkamer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huh? Deel 1 is juist de enige goede. Daarna is het bergafwaarts gegaan en ging het nergens meer over.
Deel 1 is juist goed, de rest is zo voorspelbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 veel te langdradig daar in die badkamer.
Ik raad je REC ook aan, is weliswaar in het Spaans, maar dat mokkeltje is verdomde lekker het is ook een erg goede film, beetje in diezelfde stijl.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
The Blair Witch Project gisteren gezien
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik raad je REC ook aan, is weliswaar in het Spaans, maar dat mokkeltje is verdomde lekker het is ook een erg goede film, beetje in diezelfde stijl.
Ja, maar ik kijk Saw ook alleen voor death trapsquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deel 1 is juist goed, de rest is zo voorspelbaar
Met het spraakgebrek van de romeinse leiderquote:
jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
![]()
Heb jij Lianne trouwens in de OP gezet?![]()
Durf ik dat wel?quote:
Wanneer gaan we tanken Joske?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:39 schreef afcajos het volgende:
Ah topicwending naar jailbait toe![]()
[ afbeelding ]
Waar moet ik die van kennen? Ze is lelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
![]()
Heb jij Lianne trouwens in de OP gezet?![]()
die is zeer vetquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik raad je REC ook aan, is weliswaar in het Spaans, maar dat mokkeltje is verdomde lekker het is ook een erg goede film, beetje in diezelfde stijl.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen? Ze is lelijk.
Ik vind haar de OP ook niet waardquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen? Ze is lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |