Jaaaaaaaaaa die is echt geweldigquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef behangplakker het volgende:
Heeft iemand Anchorman gezien? Bij die film kon je mij oprapen zo grappig
Wat zat er dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet janken, het is beter dan wat er eerst op die plek zat.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind haar de OP ook niet waard1136 moet haar maar uitprinten en als foto boven het bed hangen ofzo
Trol alert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen? Ze is lelijk.
Duidelijke taalquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef reetveter het volgende:
Donder dan gewoon lianne uit de OP
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Duidelijke taal![]()
MAAR GODVERDOMME WIE IS LIANNE EN WAAR MOET IK HAAR VAN KENNEN EN ZE IS LELIJK.
What in the hell's diversity?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa die is echt geweldig![]()
![]()
Iemand kwam er mee op de proppen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Duidelijke taal![]()
MAAR GODVERDOMME WIE IS LIANNE EN WAAR MOET IK HAAR VAN KENNEN EN ZE IS LELIJK.
Ik vind hem briljantquote:
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar eerst zat die dikke negerin op die plek.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind haar de OP ook niet waard1136 moet haar maar uitprinten en als foto boven het bed hangen ofzo
Als dit uit de film komt kan ik t me niet meer herinneren, kankerlang geleden gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
What in the hell's diversity?
Well, I could be wrong, but I believe, uh, diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
I don't know how to put this, but I'm kind of a big deal. People know me... I have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany.
Als er maar niet aan flying nigger wordt gezeten. Hij is de beschermheer van dit topic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Op welke vraag?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
JAquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
Zelfs duidelijker in beeld dan Lauren![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Van Lauren had btw wel een mooiere foto mogen gekozen worden.
Bijna alles is beter, vergeleken met dat ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Mega Mindy?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef reetveter het volgende:
Ik ben ervoor dat mindy in de op moet
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Als ik weer in Amsterdam kom.quote:
zou ik iets verkeerds doenquote:
Het is Lianne Schwarte. Je moet haar nergens van kennen. DeHangui postte haar in het vorige topic. Ik heb ook niet besloten om haar in de OP te zetten, dan moet je bij BobbyB zijn lieverd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie het is en waar ik haar van moet kennen.
Je moet hem vaker zien, hij word telkens mooierquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als dit uit de film komt kan ik t me niet meer herinneren, kankerlang geleden gezien.
Je moet ook deel 2 kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik weer in Amsterdam kom.
Ik heb net Harold & kumar met dat witte kasteel gezien![]()
![]()
Whehe waar was zij ook al weer van?quote:
geen ideequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie het is en waar ik haar van moet kennen.
IS HET EEN VOGEL? IS HET EEN VLIEGTUIG? NEE HET IS MEGA MINDY!!quote:
OH NOES...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef BobbyB het volgende:
damn stelletje klepzeikers, nog ff en ik zet Duffy ook erin
Al gedownload, nog ff op dvdtje gooien en dan kijk ik em morgen denk ik.quote:
Jij verruilt Flying Nigger voor Mega Mindyquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IS HET EEN VOGEL? IS HET EEN VLIEGTUIG? NEE HET IS MEGA MINDY!!
Heb je ook newsgroepen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al gedownload, nog ff op dvdtje gooien en dan kijk ik em morgen denk ik.
Die is zo fucking geniaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik weer in Amsterdam kom.
Ik heb net Harold & kumar met dat witte kasteel gezien![]()
![]()
Wel ja...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IS HET EEN VOGEL? IS HET EEN VLIEGTUIG? NEE HET IS MEGA MINDY!!
duffy is toch niet zo erg ?quote:
we zitten nog steeds in KLB hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef BobbyB het volgende:
damn stelletje klepzeikers, nog ff en ik zet Duffy ook erin
Ja zon gaar topic, maar dat stuk kanker die bolster wil haar msn niet gevenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe waar was zij ook al weer van?Van een fokker die achter een meid aanzat ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |