abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60875352
waarom is KPN poep? Ik ben namelijk van plan om KPN IPTV + bellen te nemen
pi_60880858
Komt een brakke router/modem mee. Een Thomson Speedtouch 780 nog wattes, werkt slecht met Vista, firmware niet compatibel o.i.d. Daarnaast werkt die modem nog steeds niet en valt mijn internet per dag wel zo een paar kwartiertjes uit, soms helemaal niet, soms een hele dag. De WLAN en Internet lichtjes knipperen ook voortdurend terwijl dat niet hoort, het is een grote bende geworden eigenlijk.

Zorg dat je van tevoren alles goed hebt. Ik had namelijk eerst XP, toen ik Vista kreeg(nieuwe pc) ging alles kapot.
pi_60880958
Ligt dan zeker niet aan jou?
pi_60881262
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:49 schreef Koewam het volgende:
speedtouches zijn niet de meest geweldige dingen dat ben ik wel met hem eens
pi_60881527
hier ook mee eens.. 1 keer zelf gehad.. daarna voor iemand moeten repareren..

Die dingen hebben een hoog "godverdomme gehalte"...
pi_60881972
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:49 schreef Koewam het volgende:
Kan ook aan mij liggen. Waarom mag ik dan geen kritiek hebben? Alsof ik weet hoe die teringbende in elkaar steekt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:29:18 #57
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60882254
Heb telefonie/internet van Orange, dat werkt prima.
Ik heb geen kabel tv van Ziggo, officieel dan, ik wilde een verhuisbericht doorgeven via de kindersite van Ziggo. Maar ik kan daar niet inloggen met mijn klantnummer van Casema, en als ik een nieuw account bij Ziggo wil aanmaken dan zegt ie dat mijn klantnummer al een account heeft.
Bellen is ook niet echt een optie, gevolg is dus dat ik al een tijdje zonder tv zit.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_60882368
Bij Ziggo, of tenminste @home, is de service laten we maar zeggen: niet bestaand.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die in 10 jaar tijd slechts één keer nodig had.
Misschien één of twee keer per jaar ligt internet er een paar uurtjes uit.

Kan zijn dat het nu met de fusie slechter wordt, maar bovenstaande is mijn ervaring met 10 jaar @home.
Van anderen hoor ik weer andere verhalen.

Ik denk niet dat ik nu nog voor Ziggo zou kiezen als ik blanco was, maar dat heeft meer te maken met het infantiele toontje dat ze aanslaan.

Kortom: het blijft roulette.
neem een gmail adres, en een abo dat je snel weer op kunt zeggen, en spring in het diepe.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_60882377
Ik heb @home/ziggo internet, maar als sinds het @home is heb ik erg vaak connection problems, dus dan doet internet het niet tot je de modem reset of gewoon wacht tot het over is. Ik heb geen idee hoe ik het moet fixen.

Overigens haal ik wel snelheden van tussen de 480 en 550KB/s dus dat klopt wel met mijn 4mb/s abbonement.
Cool story, Hansel.
pi_60882568
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef Hukkie het volgende:
Heb telefonie/internet van Orange, dat werkt prima.
Ik heb geen kabel tv van Ziggo, officieel dan, ik wilde een verhuisbericht doorgeven via de kindersite van Ziggo. Maar ik kan daar niet inloggen met mijn klantnummer van Casema, en als ik een nieuw account bij Ziggo wil aanmaken dan zegt ie dat mijn klantnummer al een account heeft.
Bellen is ook niet echt een optie, gevolg is dus dat ik al een tijdje zonder tv zit.
Mail ff je gegevens door naar de klantenservice (in drievoud), dan krijg je per post een gebruikersnaam/ww toegestuurd binnen 2 weken.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:01:48 #61
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60883087
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef Koewam het volgende:

[..]

Mail ff je gegevens door naar de klantenservice (in drievoud), dan krijg je per post een gebruikersnaam/ww toegestuurd binnen 2 weken.
Ga ik doen, maar waarom een mail in drievoud?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_60883492
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef Hukkie het volgende:

[..]

gokje, omdat ze 90% van de tijd de boel toch niet lezen?
pi_60889177
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Misschien raakt je mailtje wel kwijt in de overige 10.000 mailtjes met "lelijke site!!!!!!!!! gadver wat een kutnaam", "ik wil niet met je aangesproken worden op de website", "heb een hd decoder gekocht bij de mediamarkt, nu issie kapod, mag ik geld om een niewe te kope??", of "HEB ALLEEN LAST VAN DIE STOMME RECLAMES!".
pi_60891281
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:45 schreef emokid het volgende:
Komt een brakke router/modem mee. Een Thomson Speedtouch 780 nog wattes, werkt slecht met Vista, firmware niet compatibel o.i.d. Daarnaast werkt die modem nog steeds niet en valt mijn internet per dag wel zo een paar kwartiertjes uit, soms helemaal niet, soms een hele dag. De WLAN en Internet lichtjes knipperen ook voortdurend terwijl dat niet hoort, het is een grote bende geworden eigenlijk.

Zorg dat je van tevoren alles goed hebt. Ik had namelijk eerst XP, toen ik Vista kreeg(nieuwe pc) ging alles kapot.
Een modem dat slecht werkt met vista?
Gaat het om een USB modem ofzo?
Als het gewoon aangesloten is via je netwerkkaart zie ik niet hoe dit een compatibiliteitsprobleem kan zijn met Windows Vista.
pi_60906323
Ik ben inderdaad verbonden met een draadloos USB internet ontvangertje als je dat bedoelt. Netwerkkaart zit er een beetje eenzaam bij in mijn computer.
pi_60907233
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:11 schreef emokid het volgende:
Ik ben inderdaad verbonden met een draadloos USB internet ontvangertje als je dat bedoelt. Netwerkkaart zit er een beetje eenzaam bij in mijn computer.
Dan heb ik niets gezegd.
pi_60940353
Misschien domme vraag, maar als ik een gewone analoge abbo neem bij UPC (tv dan he) en ik koop zelf een digitale ontvanger, heb ik dan automatische digitaal beeld, of moet UPC het ook digitaal 'doorsturen ? Lijkt mij niet want waar is anders zo een decoder nodig ?
pi_60940657
Nope. Je decoder zet het om in digitaal of HD.
Heb al 7 jaar Ziggo/@home en werkt perfect. Nooit problemen gehad. Alleen die Digi1 ontvangers waren echt heel erg. Waardeloze apparaten. Gelukkig nu een HUMAX .
pi_60940689
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nope. Je decoder zet het om in digitaal of HD.
Heb al 7 jaar Ziggo/@home en werkt perfect. Nooit problemen gehad. Alleen die Digi1 ontvangers waren echt heel erg. Waardeloze apparaten. Gelukkig nu een HUMAX .
Okee! Dus ik neem gewoon voor 16 euro standaard televisie, apparaatje erbij van nog geen 200 euro en ik ben klaar?

Telfort- bellen & internet en ik ben nog geen 40 euro per maand kwijt het eerste jaar
pi_60940864
Bij Ziggo is dat wel het geval. Ik weet niet of dat bij UPC ook zo is. Ik ga ervanuit dat het hetzelfde als bij Ziggo.
pi_60942644
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:31 schreef Markster het volgende:
Misschien domme vraag, maar als ik een gewone analoge abbo neem bij UPC (tv dan he) en ik koop zelf een digitale ontvanger, heb ik dan automatische digitaal beeld, of moet UPC het ook digitaal 'doorsturen ? Lijkt mij niet want waar is anders zo een decoder nodig ?
Nee, je maakt hier een rare gedachtenkronkel. Het is inderdaad zo dat iedereen die een standaard analoog kabelabonnement heeft ook automatisch alle digitale signalen thuis ontvangt, zelfs als je helemaal geen decoder hebt. Maar dat betekent niet dat je er bent met de aanschaf van een decoder. Je hebt namelijk ook nog een smartcard nodig die in de decoder moet worden geplaatst, zelfs als je alleen maar de 'gratis' doorgegeven digitale kanalen wil zien. Overigens dacht ik dat UPC - in tegenstelling tot Ziggo - helemaal geen gratis digitale televisie heeft, bij UPC kost het altijd extra geld bovenop je analoge abonnement.
pi_60946958
OJa tuurlijk, smartcard helemaal vergeten.
pi_60965434
Hier tevreden over UPC (digitale tv) al is het jammer dat je niet kan kiezen qua decoder. En bij mijn ouders Ziggo (digitale tv) ook prima na enige opstart problemen qua kaart activering maar 1 telefoontje had dat geregeld. Als decoder moet je een Humax nemen. Digi1 zeker niet die zijn drama. Samsung redelijk.

Zou dus gewoon Ziggo voor tv nemen a 15/16 euro
Ben zelf zeer tevreden over internet van Tele2 heb Compleet abo voor 29,95 pmnd incl. bellen
zeer stabiel, goede voip telefoon (bel zelf nu gratis vast-vast na 19.00 en in weekend alleen starttarief).
Helpdesk mocht je ze nodig hebben (heb ze 2x gebeld in 1,5 jaar) is tegen lokaal tarief en ze bellen je zelfs zowaar terug als dit is afgesproken.

Mn ouders hebben voor internet + bel Telfort daar moet je niet aan beginnen. Dure helpdesk 0,30 ctpm en reken maar dat je die gaat bellen. Het internet werkt redelijk. Bij hun is voornamelijk problemen met bellen van telfort en dat kost een hoop dure telefoontjes naar helpdesk (die niks oplossen) en duur bellen met mobiel nee dat kan ik niemand aanraden.

KPN of HetNet zelf zou ik ook niet snel mee in zee gaan.

Alice geen ervaring mee. Voordeel is wel dat je daar pmnd kan opzeggen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:58:32 #74
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_60967349
@Home / Casema / Ziggo
Ik spreek uit ervaring... Als het werkt is het prima, maar als je een probleem hebt komt er geen oplossing.
pi_60969322
St780 werkt prima met Vista. Ts is gewoon een naab.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')