Kan ook aan mij liggen. Waarom mag ik dan geen kritiek hebben? Alsof ik weet hoe die teringbende in elkaar steekt.quote:
Mail ff je gegevens door naar de klantenservice (in drievoud), dan krijg je per post een gebruikersnaam/ww toegestuurd binnen 2 weken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef Hukkie het volgende:
Heb telefonie/internet van Orange, dat werkt prima.
Ik heb geen kabel tv van Ziggo, officieel dan, ik wilde een verhuisbericht doorgeven via de kindersite van Ziggo. Maar ik kan daar niet inloggen met mijn klantnummer van Casema, en als ik een nieuw account bij Ziggo wil aanmaken dan zegt ie dat mijn klantnummer al een account heeft.
Bellen is ook niet echt een optie, gevolg is dus dat ik al een tijdje zonder tv zit.
Ga ik doen, maar waarom een mail in drievoud?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mail ff je gegevens door naar de klantenservice (in drievoud), dan krijg je per post een gebruikersnaam/ww toegestuurd binnen 2 weken.
gokje, omdat ze 90% van de tijd de boel toch niet lezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar waarom een mail in drievoud?
Misschien raakt je mailtje wel kwijt in de overige 10.000 mailtjes met "lelijke site!!!!!!!!! gadver wat een kutnaam", "ik wil niet met je aangesproken worden op de website", "heb een hd decoder gekocht bij de mediamarkt, nu issie kapod, mag ik geld om een niewe te kope??", of "HEB ALLEEN LAST VAN DIE STOMME RECLAMES!".quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar waarom een mail in drievoud?
Een modem dat slecht werkt met vista?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:45 schreef emokid het volgende:
Komt een brakke router/modem mee. Een Thomson Speedtouch 780 nog wattes, werkt slecht met Vista, firmware niet compatibel o.i.d. Daarnaast werkt die modem nog steeds niet en valt mijn internet per dag wel zo een paar kwartiertjes uit, soms helemaal niet, soms een hele dag. De WLAN en Internet lichtjes knipperen ook voortdurend terwijl dat niet hoort, het is een grote bende geworden eigenlijk.
Zorg dat je van tevoren alles goed hebt. Ik had namelijk eerst XP, toen ik Vista kreeg(nieuwe pc) ging alles kapot.
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:11 schreef emokid het volgende:
Ik ben inderdaad verbonden met een draadloos USB internet ontvangertje als je dat bedoelt. Netwerkkaart zit er een beetje eenzaam bij in mijn computer.
Okee! Dus ik neem gewoon voor 16 euro standaard televisie, apparaatje erbij van nog geen 200 euro en ik ben klaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nope. Je decoder zet het om in digitaal of HD.
Heb al 7 jaar Ziggo/@home en werkt perfect. Nooit problemen gehad. Alleen die Digi1 ontvangers waren echt heel erg. Waardeloze apparaten. Gelukkig nu een HUMAX.
Nee, je maakt hier een rare gedachtenkronkel. Het is inderdaad zo dat iedereen die een standaard analoog kabelabonnement heeft ook automatisch alle digitale signalen thuis ontvangt, zelfs als je helemaal geen decoder hebt. Maar dat betekent niet dat je er bent met de aanschaf van een decoder. Je hebt namelijk ook nog een smartcard nodig die in de decoder moet worden geplaatst, zelfs als je alleen maar de 'gratis' doorgegeven digitale kanalen wil zien. Overigens dacht ik dat UPC - in tegenstelling tot Ziggo - helemaal geen gratis digitale televisie heeft, bij UPC kost het altijd extra geld bovenop je analoge abonnement.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:31 schreef Markster het volgende:
Misschien domme vraag, maar als ik een gewone analoge abbo neem bij UPC (tv dan he) en ik koop zelf een digitale ontvanger, heb ik dan automatische digitaal beeld, of moet UPC het ook digitaal 'doorsturen ? Lijkt mij niet want waar is anders zo een decoder nodig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |