Volgens mij maakt het in die zin niet zo veel uit bij welke provider je zit, het gaat immers door hetzelfde kabeltje. Kabeltje stuk, dan geen tv etc, ongeacht provider. En nu heb ik juist meer een spreiding, @home/Ziggo gaat via de kabelaansluiting van Essent waar ook je tv uitkomt. Nu heb ik Adsl (dus via de telefoonlijn) en tv via de kabel. Da's de grootste spreiding die je kunt maken volgens mijquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:05 schreef Farenji het volgende:
Ik begrijp mensen die alles per se bij 1 provider willen niet zo goed. TV, telefoon, internet... als er dan problemen komen dan kun je opeens zonder alledrie zitten.. Zeker als je toch al niet zo veel vertrouwen in Ziggo hebt waarom dan alles bij die gasten nemen en er heel erg van afhankelijk worden?
Ik heb zelf (analoge) tv bij UPC en de hele kabel heeft er een tijdje geleden bij mij enkele weken uitgelegen omdat men bij werkzaamheden "mijn stekker" "per ongeluk" er half uit hadden getrokken. Gelukkig had ik toen nog wel internet (bij tweakdsl) en mijn telefoon (via voip via tweakdsl of mobiel, bij Orange) deed het ook nog gewoon. Moet er niet aan denken om voor alles bij dezelfde megacorporatie te zitten, of dat nou KPN, UPC of Ziggo is. Ik heb liever wat risicospreiding.
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef emokid het volgende:
Worden de problemen met Ziggo overdreven?
Tja, het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht. Analoge tv valt eigenlijk bijna nooit uit, maar als dat een keer gebeurd is dat geen drama. Bellen kan ook mobiel. Alleen het internet is hier echt belangrijk, en dat is dan ook ondergebracht bij een provider die goed bekend staat. De tv (ook digitaal) kan best bij UPC, al gaat dat overigens redelijk goed, tegen de verwachting in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:05 schreef Farenji het volgende:
Ik begrijp mensen die alles per se bij 1 provider willen niet zo goed. TV, telefoon, internet... als er dan problemen komen dan kun je opeens zonder alledrie zitten.. Zeker als je toch al niet zo veel vertrouwen in Ziggo hebt waarom dan alles bij die gasten nemen en er heel erg van afhankelijk worden?
Ik heb zelf (analoge) tv bij UPC en de hele kabel heeft er een tijdje geleden bij mij enkele weken uitgelegen omdat men bij werkzaamheden "mijn stekker" "per ongeluk" er half uit hadden getrokken. Gelukkig had ik toen nog wel internet (bij tweakdsl) en mijn telefoon (via voip via tweakdsl of mobiel, bij Orange) deed het ook nog gewoon. Moet er niet aan denken om voor alles bij dezelfde megacorporatie te zitten, of dat nou KPN, UPC of Ziggo is. Ik heb liever wat risicospreiding.
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef emokid het volgende:
Worden de problemen met Ziggo overdreven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |