Neem me gewoon terug!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef DjinN het volgende:
mijn ex stond laatst ook voor me neus in de kroegAlleen was ik degene die met me nieuwe vriend daar was.
Was ie niet zo heel blij mee..hij stampte meteen de kroeg uit, sloeg daarna nog zelfs bijna een uitsmijter tegen z'n gezicht aan(uitsmijterlief zei namelijk dat meneer niet zo agressief moest doen lol) niet dat ik daar mee zat...hij was tenslotte degene die het uit had gemaakt met een dom kutsmoesje..ik heb me alleen maar rotgelachen om zijn domme gedrag, en ben vrolijk verder gegaan met m'n leven
Ligt eraan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef Flammie het volgende:
mannen zijn echt gevoeliger dan vrouwen
quote:
stoerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef DjinN het volgende:
mijn ex stond laatst ook voor me neus in de kroegAlleen was ik degene die met me nieuwe vriend daar was.
Was ie niet zo heel blij mee..hij stampte meteen de kroeg uit, sloeg daarna nog zelfs bijna een uitsmijter tegen z'n gezicht aan(uitsmijterlief zei namelijk dat meneer niet zo agressief moest doen lol) niet dat ik daar mee zat...hij was tenslotte degene die het uit had gemaakt met een dom kutsmoesje..ik heb me alleen maar rotgelachen om zijn domme gedrag, en ben vrolijk verder gegaan met m'n leven
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Alle vrouwen zijn toch egoïstische kankerhoeren [ja ik ben een verbitterd persoon]
Neen, geen homo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef MLF het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
gelukkig ben jij homo![]()
ik geef gewoon mijn meningquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kyna, ga gewoon wat nuttigs doen, met je gezeik over kankerMijn nichtje was 12 toen ze kanker kreeg, ja vet kut man. Maar aan aids en tering gaan ook zat mensen dood, je gaat er niet altijd dood aan
Je moet gewoon niet zeiken.. Zoals ik al zei moeten Duitsers, Fransen en ENgelsen elke dag 'cancer' of 'krebs' lezen in de krantquote:
daar heb ik het nu niet over!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zeiken.. Zoals ik al zei moeten Duitsers, Fransen en ENgelsen elke dag 'cancer' of 'krebs' lezen in de krant
Leugenachtige manipulatieve kankerhoeren! (no homo)quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Alle vrouwen zijn toch egoïstische kankerhoeren [ja ik ben een verbitterd persoon]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Koffielurk01 het volgende:Oh, jij gaat dus voor het grovere geschutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |